Jag har börjat spela star wars och det e kul, håller nån med?
Villka Spel Gillar Ni
köp aldrig pikmin det suger så hårt så blomorna visnar och Xade sluta bereta att du hatar super smash bros melee det är faktis det enda spel man behöver till gc ops glömde nestan tww
SSBM är ju skit dåligt.. Man kan inte döda varran och det är i 2D man tröttnar snabbt och alla gubbar har typ samma rörelser bara att dom ser ut olika och funkar olika
ja, jag håller med 0013, ska det vara fighting ska det vara soul calibur
Tales of Symphonia o.o;;;
alla tjatar om det spelet, vad är det för spel
ja det vet vi, ingen har frågat om det!
onödigt inlägg av dig
Ett av dom bästa RPG spelen man kan spela! XDalla tjatar om det spelet, vad är det för spel
Också hittills det bästa spelet i Tales of serien... Efter Tales of Phantasia xD
redanDE FINNS SONIC HEROES TILL GAME CUBE FÖR ER SOM INTE VET DET!!!!![/color] :meddum:
GTA:SA finns inte te GC
tack för infot Orson >.>
varför skriver du det, det e ingen som frågat eller trott det...GTA:SA finns inte te GC
Super Smash Bros. Melee, Super Mario Sunshine, Mario Kart Double Dash, Mario Party 5, Tony Hawk's Underground och Luigi's Mansion!
mojen vi tycker nästan lika, förutom att du gillar SSBM och LM... som enligt mig är det sämsta **** som kommit ut
Tales of symphonia såklart
finns inga bra spel till GC :bah: men till xbox e halo 2 lungt bäst
Det finns visst bra spel till GC annars skulle man ju för tusan lagt ner konsolen för att spelen va dåliga och ingen ville köpa,och föresten snacka om Xbox och Halo 2 i Xbox Forumet!! <_<finns inga bra spel till GC :bah: men till xbox e halo 2 lungt bäst
DE e det B) bästa rpg spelet till gc!!!!!!!!!!! så köp det de är så fruktansvärt roligtalla tjatar om det spelet, vad är det för spel
men vad handlar det om, typ final fantasy ?