vad e dt för gta?
har aldrig hörts talas om :o :huh:
det är GTA till Gameboy advance, pucko <_<
jag visste ju inte att dt finns!!! <_<
ha,de har man ju vetat ett tag.
fel forum föresten
K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;)
Marijuana: Jag tycker du inte ska kalla Golden Star för "P*cko" bara för att han inte visste om de <_< SKÄMS borde du göra :angry:
MEn hallå, detta ska verkligen inte stå i det här forumet
tack att du håller med mig :)K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;)
Marijuana: Jag tycker du inte ska kalla Golden Star för "P*cko" bara för att han inte visste om de <_< SKÄMS borde du göra :angry:
kan ingen ge en länk där man kan se den gta spelet?
Det finns ju på ett annat ställe också <_<K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;)
finns dt på ett annat ställe att marjuana e tycken mot mig?ja, dt har du rätt i.. <_<(Orson @ 21/11-2004 17:05:08)K.K Slayer: É de ju inte alls de eftersom fusket va inlagt på fuska ;)
Det finns ju på ett annat ställe också <_<
Nej,tråden ligger på ett annat ställe också
och?
här e de massa som bara spammar o kallar mig pucko, o "ööööhhhh, dt e fel forum...ööööhhh..." <_< <_<
Lyssna på vad jag säger!!Jag snackar inte om vem som kallar dig vad,jag snackar om det Orsen skrev om var tråden låg!!
jag vet dt..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in