💬
Logga in
Fuska.se

Vem

45 svar · startad

eller så trackar han dig med som mig o Claudia o många fler <_<

Kommer inte ihåg alla

Men 0012 gillar man ABSOLUT inte. Med sin lilla pokemon klubb ska han "fånga" alla psykade pokemon. Krystal och Toxic är väl sjyssta.

29 Nov 2004
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #24

Kommer inte ihåg alla

0012 verkar skyst :gitarr: :gitarr: :rambo: :zzz: :zzz:

Jag kallar 0013 envis...

30 Nov 2004

Men 0012 gillar man ABSOLUT inte. Med sin lilla pokemon klubb ska han "fånga" alla psykade pokemon. Krystal och Toxic är väl sjyssta.

han e ju inte så sjysst...han trakade(som många andra på sidan), Max99 med många saker på ps2 forumet... <_< han stack pga detta <_<

Nivå 7 · Fuskare

Har inte precis någon favorit, nästan alla är snälla ;)

Nivå 6 · Fuskare

Har aldrig gillat någon kommer troligtvis aldrig det heller....

Nivå 12 · Mästerfuskare

men shit vad alla mobbar 0013 och 0012 !

är det inge som tycker om lilla mej.... :rolleyes: jag tycker nog att herr.kaio och ozoon är schysstast

Senast ändrad:

1 Dec 2004

men shit vad alla mobbar 0013 och 0012 !

är det inge som tycker om lilla mej.... :rolleyes: jag tycker nog att herr.kaio och ozoon är schysstast

förvånar mig inte <_<

(alltså jag menar 0013 o 0012)

Nivå 5 · Fuskare

Zerp och Kasumi Le'Selet o.o;

2 Dec 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

vad har 0013 och 0012 gjort för at förtjäna att bli mega dissade på hela fuska.se??

Nivå 6 · Fuskare

Alla är så fräcka mot 0013 han/hon verkar bara vara en aningen sugen på att mucka hela tiden och han/hon e väldigt envis (vilket jag kan erkänna att även jag är). Man ska inte ta åt sig vad Han/hon säger!!!!

Herr Kaio: Du är rätt shyst du med! Den enda som inte snackar en massa strunt! :lol:

Krystal: Hehe! :D

Visst finns 0012 kvar, fast han har bytt identitet. Och 0013 (den fegisen) har övergått till fuska . nu...

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Om han har bytt identitet så är ju det bra för då får han ju en ny chans! :lol:

3 Dec 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

Visst finns 0012 kvar, fast han har bytt identitet. Och 0013 (den fegisen) har övergått till reklam...

Han kan inte skriva inlägg på denna sida ett tag.
(Draghon @ 03/12-2004 14:07:52)

Visst finns 0012 kvar, fast han har bytt identitet. Och 0013 (den fegisen) har övergått till reklam...

Han kan inte skriva inlägg på denna sida ett tag.

mkt rätt att han inte kan dt!!!!

har inget att här att göra!!! :angry: men nu terroriserar han där på nadra sidan!! -_-

Kan han inte bli bannad över huvudtaget? Fast då byter han ju identitet såklart.

Nivå 6 · Fuskare

Det största problemet är nog att alla här på fuska suger åt sig allt han säger som stora tvättsvampar! Jag tycker att det är fräckt att inte låta honom vara med på fuska. Det är ju andra här på fuska som är elaka men på ett mer diskret sätt! Hur gamal är han igentligen?

Jag hade en kompis som man måste ta med en nypa salt för hon kunde säga åt en att man var en idiot eller ibland värre saker men efter en stund sa hon att hon bara skojade.

(jag är på försvars humör så jag kan inte rå för det)

Nivå 4 · Lärling

eller så trackar han dig med som mig o Claudia o många fler <_<

Ha! 0013 är en feting dissad typ som ger sig på allt och alla! Hur kan man kalla honom vän? Han ger inte heller upp efter att ha fått sjugoelva bevis!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in