↗ till inläggetSamma här..↗ till inläggetVar hos farfar igår på annandagen och fick 300kr av han, trevligt. Nu ska CoD4 inhandlas så man slipper spela på dåliga crack servrar.
Blir nog också ett COD 4 köp snart.
Nu Är Det Jul Igen
Eller Super Mario Galaxy.
fick allt jag ville :cool:
det jag ville ha var Ny mobil w800i
creativ mp3 kmr inte i hag modellen
zelda phantom hour glas nds
Need for speed pro street nds
1000sek
blev super nöjd! nu kan man ju köpa det man vill för pengarna ocksa kanske blir ett wii elr nes vi far se
Då tar vi väll farväl av julen och önskeliststråden igen, så ses vi här igen Julen 2008. :)
Imorgon är det nytt år, Gott Nytt År förresten!
OBSERVERA!
FEMTE ÅRET I RAD MED DENNA TRÅDEN, SKAPADES 2004, NU 2008!
Då var det dags igen att skriva ner sina önskelistor! Hoppas jag ej bumpar upp denna tråden för tidigt men jag är väll för ivrig. Sätt igång att skriva era önskelistor! Vi kanske kan vänta med att önska varandra en god jul, eller vad säger ni? :P
Min egen önskelista kommer alldeles strax, sätt igång med era!
En ny el gitarr antar jag, plus en massa effekt pedaler. :)
Gears of war 2 också.
En ny mobil eller en hårddisk till xbox360... men då förlorar jag alla sparningar hahah
Moneh..
going straight to Entropia ;D
jag önskar mig hmm... en upplevelse =D
ne ja bara skojja ja vill ha ett xbox elite
Tv, pengar, kläder, baslåda till datorn
↗ till inläggetÖnskar mig bara 3 saker. Naruto clash of ninja revolution 2 (wii), Shaun whites snowboarding (psp) och Tony Hawks project 8 (psp).
Nice testat ettan av Naruto spelet?
Vi har en oanvänd HD-tv stående så jag ska önska mig ett xbox 360 premium och spela på den med HD-upplösning så borde jag få fin grafik =D
Det finns ju en massa saker man vill ha, men kan nog skriva några saker.
En iphone skulle sitta fint, jag har redan nu funderingar över att köpa en, så om jag inte får en i julklapp så antagligen köper jag en i januari.
Sedan så önskar jag mig ett X-box 360 elite.
Jag brukar för det mesta endaste vilja ha pengar så att jag kan köpa det jag vill ha, men i år så dök dessa 2 saker upp på listan.
↗ till inläggetDet finns ju en massa saker man vill ha, men kan nog skriva några saker.
En iphone skulle sitta fint, jag har redan nu funderingar över att köpa en, så om jag inte får en i julklapp så antagligen köper jag en i januari.
Sedan så önskar jag mig ett X-box 360 elite.
En Xbox 360 Elite hade inte suttit fel till Jul! :)
↗ till inläggetMin kompis har det (RHCP)↗ till inläggetÖnskar mig bara 3 saker. Naruto clash of ninja revolution 2 (wii), Shaun whites snowboarding (psp) och Tony Hawks project 8 (psp).
Nice testat ettan av Naruto spelet?
Min önskelista! :D
http://www.fotothing.com/photos/235/235ab5d42e6ddc29b1d98cfcab2b4744.jpg
All spel till Xbox 360.
FIFA 08
Gears Of War 2
Mirror's Edge
Star Wars: The Force Unleashed
Far Cry 2
Mer lär tillkomma!
Edit: Naturligtvis Gears Of War 2 och inte 3.
Ett funkade Nintendo Dogz
Filmer
My sims kingdom ( DS )
Animal Crossing Wild Word ( DS )
Dogz ( Wii )
My Horse Me ( DS )
Presentkort
Pengar
Nej, Det får inte plats...