jag köpte ett för 149:- och det var 59 blocks... Hur får man armbandet???
zelda t wind waker
om man åker en ruta över dragon roost island så gör man en sak om man har ispillen
har du den
nej..vart får man den??
har du dödat en groda som är i en jätte stor
tornado ute i havet med pillbågen och fåt en sång
hej... jag ligger vid föesta bossen men kan inte skada honom... hur gör man?
du ska ta grabbling hook och kasta den på drakens svans uppe i taket, så trillar draken ner på bossen så kommer jag inte ihåg mer...
nu är jag vid deku tree och han har dom där konstiga sakerna på sig... hur får man bort dom?
hehe jag e klar me winf tempel så jag skulle hitta något vet inte vad innan jag ska till hirole....vet nåon vad o vart jag ska hitta är????
Jimbo_88 du ska rulla på trädet så de trillar ner
Hur kommer man in i wind tempel sami du som var klar med wind tempel du vet väl?
ta iron boots en ruta å vänster från Forest haven så kan du komma in
wind temple eväl på gale isle i norra delen av världen..en ruta ovanför windfall isle eller...det ä väl earth tempel som ligger i söder ialafall på mitt :?:
mmm...men den ligger snet över Windfall island
mmm...men den ligger snett över Windfall island
0013
behöver inte skriva dubbelpost men de kan hända att det kommer 2 ggr har hänt mig
0013
behöver inte skriva dubbelpost men de kan hända att det kommer 2 ggr har hänt mig
jag är annars 0014....men jag ber om ursäkt...det råkade blir en dubbelpost....
oj såg inte det
men det brukar komma dubbelpost av sig själv
nja....jag tror att jag råkade trycka på Skicka 2 ggr....men nu ska vi prata om Zelda
ja precis
e det nån som behöver veta nå´t :?:
(har varvat spelet 2 ggr.
förresten jag undrar e det nån som vet vad som händer när man varvat 3 gången...för när jag gör det så går d inte att restarta :?:
får man andra kläder när man har varvat de 2 ggr eller samma som man får 1:a gången