Många säger att Sonic Heroes är jättebra, men många säger att det är jättedåligt.
Jag har kollat på några traliers och tycker det verkar kul. Vad tycker ni? B)
Många säger att Sonic Heroes är jättebra, men många säger att det är jättedåligt.
Jag har kollat på några traliers och tycker det verkar kul. Vad tycker ni? B)
Mycket tråkigt faktiskt, jag tröttnade på det väldigt snabbt! Finns inget sammarbetsläge i multiplay heller. Karaktärerna är så lika varandra i egenskaper. Jag har inte ens orkat klara spelet. Med andra ord: Skräp!
du jeg her en katt som er snell mycket snelle jeg er dansk
i can't enlish.
snälla ge mig fuskamynt jag vill bli rikare en mn kompis jag är rik jag har 5 fuskamynt men jag vill bara bli rikare en min kompis
Skaffa egna mynt!
Lukas95!
Du skall för det första inte tigga om fuskamynt. För det andra får du inte dubbelposta heller. Läs igenom reglerna
Jag tycker att Sonic Heros var en stor bevikelse, jag hade spelad Sonic Adventure 1 och 2 före och älskar dom två spelen. Men Sonic Heros är så trist! <_<
Köp inte sonic heroes.. Köp Sonic Mega Collection eller möjligtvis Sonic Adventure 2:Battle
ifall du har game cube ska du sälja de och köpa xbox
jag tror inte det e så bra köp tales of symphonia istället de e bra
Det är skit drygt jag spelade det först igår och jag har redan tröttnat.
Men du,kan du sluta skryta om Xbox nu igen? Detta e Gamecube forum dra till Xbox å tjata där istället :blink:ifall du har game cube ska du sälja de och köpa xbox
det här spelet är inget annat en bullshit om du köper det släng de i ko hagen och låt dom bajsa på spelet!! :blink: :rambo:
Asså, spelet är väl kul, men jag betalde hela 650 kronor för mitt. Så... Kul om man får det gratis, men hej hopp 650 kronor som nytt??!! Hitta på rea.
Stenålders tråd + Onödig bump = Låst.