E d någon som ha spelat Need for speed Underground2. PÅ fuska.se värkar d inte så....
Skulle järna villja ha lite fakta, Synpunkter!
Vill gärna ha svar. Måste inte va av sånna som spelat d. Kannske hört att d verka kul eller nåt......
E d någon som ha spelat Need for speed Underground2. PÅ fuska.se värkar d inte så....
Vill gärna ha svar. Måste inte va av sånna som spelat d. Kannske hört att d verka kul eller nåt......
Har spelat det te datorn, å det va bra.....men te Playstation 2 vet jag inte hur det e
Jag har spelat en demo...
var det roligt då
japp...
och igår köpte jag spelet det är bätre en bäst
ok..då ska ja köpa de!! :D :D
Då ska ja me köpa d..... För d låte ju ganska bra!
Jag ska kanske köpa det! Det verkar kul!
e dt bättre än midnight club 3?
Jag har det och har klarat ca 60 % av det... det ääägggeeerr!!!!!
man åker runt i en stad och hittar race och verkstäder med mera i staden... du kan få sponsorer och ha 5 bilar som mest...
Det som är ett minus är att du inte har lika bra koll på vad du får för grejer... typ kolpaket mm....
men det e ändå lugnt mycket bättre än ettan
2:an är grymt mycket bättre än 1:an jag har klarat Ca 53% av spelet och har låst upp det mesta.
jag har klarat ut spelet och det kan bli lite långtråkigt
e dt bättre än mc 3 då?
vänata på Juiced i stället... :cool: :cool:
Tvåan har väl bara kommit till xboxE d någon som ha spelat Need for speed Underground2. PÅ fuska.se värkar d inte så....
Nää.. <_<
Dt har kommit till ps2, xbox, pc o GC. :bah:
Vilka bilar låser man upp efter subarun????jag har klarat ut spelet och det kan bli lite långtråkigt
Jag som gjorde det här ämnet köpte spelet. Har klarat 67%. Ett minus med spelet är att efter 50% så har man alla grejer, Motor till baklyckta. D kan leda till att det blir lite långtråkigt.
Men d e ändå värt att köpa........ B)
Ja håller på o lirar nfsu2 o ja har absolut inte klarat de men ja har inga race som ja kan
köra....är det så att man måste åka runt i stan för att hitta gömda race eller har de blivit
nå fel??
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in