Jag har inte sett Konungens Återkomst så jag tycker att Sagan om de Två Tornen vad bäst.
sagan om ringen?
Jag tycker att 3:an var bäst.
Jag har sät 3:an nu och jag tycker att den var bäst :D
1: 3:an
2: 1:an
3: 2:an
trean va skit spännande och bra
ettan va också skit bra
tvåan sög som f*n ( men dt va fett med träden! )
3:an är LÄTT BÄST
dom ba:
:new_snipersmilie: :)
och han ba:
:1_15firing: :( ¨
å hon ba:
:new_littleangel: helt coolt ba!
lol :mrgreen:
är böckerna lika filmerna?
Joo, till en vis gräns men i böckerna händer det otrorligt mkt mer!
1a 3an
2a 2an
3a 1an
Allstå tvärt emot som dom kom^^.
jag har sett 3an och den var nog bäst av alla fast jag tycker att dom kunde ändra början och i slutet jar det 7 ställen som dom kunde slutat på.annars var den asbra.kul när gollum slåss med frodo i slutet.
Jag tycker:
1:3
2:2
3:1
Tycker att Legolas är lite av en fjant i filmerna. Han ska stajla och döda en Mûmak och åka snowboard ner för trappan i Helms Klyfta. Dåligt, PJ!
Jag diggade Pippin och Merry mest lätt!:D
Nu har jag sätt alla tre filmer, och den jag tycker e bäst är nog Tvåan faktiskt
vad tycker du om sagan om ringen filmerna? vilken var bäst, varför tyckte du att just den var bäst?själv vet jag inte vilken som var bäst.
Jag tycker att alla sagan om ringen filmerna e jätte bra men 1:an är min favorit för att den är bäst gjord enligt mig..dom andra filmerna e bara full smockade med special effekter
vad tycker du om sagan om ringen filmerna? vilken var bäst, varför tyckte du att just den var bäst?själv vet jag inte vilken som var bäst.
Jag tycker att alla sagan om ringen filmerna e jätte bra men 1:an är min favorit för att den är bäst gjord enligt mig..dom andra filmerna e bara full smockade med special effekter
Jag gillar oxå 1an ganska mkt för att den e så fin:) särskilt när dom är i shire:D
Jag gillar oxå 1an ganska mkt för att den e så fin:) särskilt när dom är i shire:D
Samma här! 1:an är ju o faktiskt ganska bra men det är bara lite för lite strider men det är ju mycket äventyr! :D
Jo Det är bra filmer men 3:an är bättre än vad dom andra är.
Striderna är 1:a klass :arrow:
1:an var bäst
1:an var enorm.
Skriv det i "FILM & MUSIK"
2.an för kriget vid helms klyfta