Varför har 0025 ranken "elite OOZK"? Och vad betyder det?
/Danne159
Varför har 0025 ranken "elite OOZK"? Och vad betyder det?
/Danne159
undrar jag med, 0025 har den ju.....
Ja jag fattar inte...
han har väll köpt rank saken så man kan byta till en egen rank
Vart kan man köpa den?
I affären... -_-
Men den är fruktansvärt dyr...
Är det den som kostar 30.000? Men då kan man ju ändra till ViceAdmin... :P
Om man nu sjunker så lågt... -_-
Eller till elite chattare... :P
Elite chattare är ju en röd extratitel så det skulle inte se så realistiskt ut...
Ja men om man var i admin gruppen kunde man ändra den gratis man kunde göra den grön. Kanske inte på detta forum men på ett host forum kan man de.
Nån kanske har sagt det men han/hon har köpt ranken i affären.
jag sålde poäng till han!
(Jag har köpt den så kallade ändra din title till någåt annat) för 30.000 FM till: Elite OOZK. Varför jag skrev elite det är derför att jag hade så Mkt FM så jag kunde köpa den för 30.000 FM OOZK står för 0025. :D
ehum... bara ett litet stavningsrättning du gav poäng för du kan väll inte sälja poäng <_<jag sålde poäng till han!
MM
Fatta asså det heter FuskaMynt nu FM inte Poäng!!
ehhh 0025.. det står inte Elite OOZK eller vad ni säger utan Elite På Fuska.se
Han kanske gav FuskaMynt och sedan fick han något annat på någon anna hemsida eller pengar kanske.(Dino @ 27/11-2004 20:34:17)jag sålde poäng till han!
ehum... bara ett litet stavningsrättning du gav poäng för du kan väll inte sälja poäng <_<
Ja, han köpte det för pengar. Läs detta.(DanniQ @ 28/11-2004 08:42:01)(Dino @ 27/11-2004 20:34:17)jag sålde poäng till han!
ehum... bara ett litet stavningsrättning du gav poäng för du kan väll inte sälja poäng <_<
Han kanske gav FuskaMynt och sedan fick han något annat på någon anna hemsida eller pengar kanske.