samma här
Vilken Av Dessa Spel Är Bäst?
tog ssbm DET ÄGER
:evil: Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!! Metroid prime äger!!!
:evil: :medieval: :evil:
jag var övertygad om att metroid prime skulle ha absolut mest röster när jag gjorde tråden... det ble inte så...
Ssbm Äger!
de flesta har ju röstat på den men mario kart och zelda är också populära
Råkade ta annat.:P Såg inte att det fanns SSBM .:P
o a oa ej SSBM och MP
Just nu...
MKDD!!!!!! :lol:
Ja de e klart vem kan låta bli att inte gilla TALES OF SYMPHONIA jag har bara en eller visserligen flera saker att säga dig KÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖP :D OCH EN GREJ TILL LYSSNA PÅ SPINESHANK DE ÄGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jag tog med den för att jag bland annat hört att du gillar den onkel... orson jag hatar inte SSBM längre det e faktisk rätt kul (med rätt sällskap) :P
Animal Crossing ÄGER!Vilken av dessa spel gillar du bäst?
Själv gillar jag Zelda och Mario Party.
Är det kul.Ska det inte likna Harvest Moon en hel del?Och påminner inte grafiken lite om N64?(Rexx @ 30/11-2004 20:50:16)Vilken av dessa spel gillar du bäst?
Själv gillar jag Zelda och Mario Party.
Animal Crossing ÄGER!
Grafiken spelar ingen roll i AC. Det är nog kul ändå.
och vad handlar det om??
MÅnga verkar vara förälskade i ssbm.... Själv så röstade jag på TWW...
SSBM vad annars e bättre??!
Zelda The Wind Waker = 2:a
lätt Metroid prime ;)
vad som är bättre? snarare finns det sämre sk*t...SSBM vad annars e bättre??!
Zelda The Wind Waker = 2:a
jag förstår inte att ingen röstar på F-zero gx
inget av dom där spelen det finns bättre!
LÄTT FETT SSBM