MKDD
Vilken Av Dessa Spel Är Bäst?
Super Smash Bros Melee krossar=) Det gillar jag mest... Efter det... Mario Kart: Double Dash!
Va?! har F-zero gx inte en ända röst... det som är så bra
↗ till inläggetHur kommer det sig att du inte röstat på det då?Va?! har F-zero gx inte en ända röst... det som är så bra
Jag öppnade aldrig den sista cupen innan jag sålde in det.. <_<
Tales of Symphonia e bäst, ssbm e näst bäst. TloZ tww är bra men jag tycker att det e ganska kort. Fast däremot så blir ssbm så tråkigt om man kör ensammen i det ska man var 2 eller fler. Tales of Symphonia äger allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har aldrig spelat det men vad jag hört så verkar det mycket bra... är det som final fantasy eller?
Håller med om att TWW var kort, det var för lätt också
annars skulle jag ha valt det men jag tog SSBM ;)
↗ till inläggetDet är det värsta trökigaste multiplayer jag varit med om... Körde det hos min kompis.. Var player 3 då.. Var någon slags magisk gubbe.. Gick fram och slog ett slag och retirerade av sig självt.. Så stod man utanför bilden och kastade eldbollar... :o Det är små barn med leksaksvapen...Så :zzz: :zzz:Har aldrig spelat det men vad jag hört så verkar det mycket bra... är det som final fantasy eller?
verkar inte överdrivet kul... har aldrig gillat spel som final fantasy och tales of symphonia
↗ till inläggetMin kompis köpte spelet för 599 kronor.... Bara för att det är Manga skulle jag tro.... Snacka om att göra bort sig...verkar inte överdrivet kul... har aldrig gillat spel som final fantasy och tales of symphonia
Jo Final Fanatsy är ingen höjader precis
Det är långtråkigt
Har hafty det men för att spel flera måste man ha ett Gameboy med en sldd som man kan ha till GC
↗ till inläggetÄr det också ett sånt där typiskt mangaspel som Tales Of Symphonia eller?Jo Final Fanatsy är ingen höjader precis
Det är långtråkigt
Har hafty det men för att spel flera måste man ha ett Gameboy med en sldd som man kan ha till GC
Inga låtsassvärd och sånt va?
↗ till inläggetMinns inte så bra det var i sommar nån gång jag köpte detJo Final Fanatsy är ingen höjader precis
Det är långtråkigt
Och lämmnade tillbaka det dagen efter
Ojsan, då måste det varit ett väldigt dåligt spel... =D
vad gick det ut på?
Minns inte
men jag lämnade till baka det för att det inte gick köra multiplayer
Ja har ett FF spel jag klarade spelet snabbt sen vart det tråkigt för det är ganska jobbigt och träna sina gubbar tills nästsa fiender kommer för det ökas med flera level´s nästna hela tiden.
Spelet var till GBA
↗ till inläggetJo Final Fanatsy är ingen höjader precis
Det är långtråkigt
Det spelet hade vi förut men sålde det för att det var tråkigt. Jag fattade ändå inte så mycket av spelet. :(
↗ till inläggetNe man fattar inte så mycket av handlingen i speletJo Final Fanatsy är ingen höjader precis
Det är långtråkigt
Minns då att man kunde klippa små runda figurer och sen kunde man färga dom så dom blev blåa det var typ det ända jag minns från spelet
det visste jag inte om... men det verkar inte så kul heller...
Ne det var inte så kul
Det skulle vara roligare om det var som FF till GBA/SP
Fast med bättre grafik förstås