Vilket spel gillar du mest?
Jag gillar Banjo-Tooie mest!
PS. Donkey Kong och Banjo-Tooie går ju det att spela multiplayer men de gills som 1 player spel ändå, för det är huvudtemat i spelet.
Rösta på!
Vilket spel gillar du mest?
Jag gillar Banjo-Tooie mest!
PS. Donkey Kong och Banjo-Tooie går ju det att spela multiplayer men de gills som 1 player spel ändå, för det är huvudtemat i spelet.
Rösta på!
klart banjo tooie.efter de kommer nått zelda spel
zelda ocarina of time
näst roligast är nästan Donkey Kong...
Paper Mario!
oj, det glömde jag ta med, men då röstade du väl på annat spel...
Ja!oj, det glömde jag ta med, men då röstade du väl på annat spel...
Sen är ju star wars shadows of the empire ett 1 player spel med... men gillar man det får man ta annat spel
Zelda OoT ;)
jag kunde tro att zelda skulle komma först, men jag trodde MM skulle slå OOT...
Donkey Kong 64
ja tog annat för ja tycker paper mario är bäst
jag tog OoT.
kanske inte skulle tagit med oot det vinner överlägset ju, skulle vara mer jämt annars
ja tog annat paper mario äger
DK 64
paper mario äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hm... varför har vissa så få röster alla spel här äger ju...
Jag tycker alla dem äger men OoT är ändå bäst.
om OOT hade gamecube grafik, skulle det vara hur grymt som helst ju, de borde göra typ OOT till gamecube med gamecube grafik
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in