megaman1,2,3,4,5,6,7
Roligaste NES Spelet?
Megaman 7 är inte till NES, det är till SNES och är ett av dom svåraste spelen enligt mig.
Zelda spelen är roligaste spelet på NES. Megaman är rätt roligt men det är jävligt tråckit spel. Jag spelar hellre Final Fantasy i stället. och är till och med roligare än Mega Man. Mario Bros är också roligkt men då ska det vara den första i sä fall. Eller tvåan.Jag har Mario Bros2 så är man Kluck klux Klan och fiende är svarta.Är det någon annan som har det? ;) Jurasik park är också rolig.Men inte på SNES för det är skit tråkit som in i hellvete!!!Zelda1 är en av det roligaste spelet som NES har gjort!Den ända Mega Man som har gjorts är på SNES och det skit skoj:).
fattar inte hur du glömde megaman spelen och castlevania spelen..
megaman 1-6 sjuan kom till snes ;) B)Megaman 1-7 och Metroid.
SMB 3 är ju bäst. Tog annat.
Super Mario Bros , en klasiker som aldrig dör ut
Piff och puff är roligast Till NES
super mario bros :kung:
chip ´n dale tycker jag
chip ´n dale = piff och puff
double dragon 2 är klart det bästa jag har spelat......synd att man inte kunde rösta på det.....så jag valde annat nes spel.............. :meddum:
shadow gate såklart :kung: :kung:
Jag har ett av dom spelen och det är Super Mario bros ibland då och då spelar jag men det är inte ofta någon enstakad gång per år.Det är nog det bästa jag spelat av dom på omröstningen.
jag tog legend of the link för jag spela det jätte myket förut men sen så skulle pappa byta batteri på det spelet för att kunna spara och han har inte gjort det på tre år nu så mamma köpte till game boy advance och då blev jag väldigt glad för ni förstår vaeför va? :lol:
Pinnball är roligare än ni tror!
↗ till inläggetehh NES har inget batterijag tog legend of the link för jag spela det jätte myket förut men sen så skulle pappa byta batteri på det spelet för att kunna spara och han har inte gjort det på tre år nu så mamma köpte till game boy advance och då blev jag väldigt glad för ni förstår vaeför va? :lol:
Hm, hade svårt att välja där. Antingen Snake Rattle´n Roll eller Zelda 1, så jag valde Zelda. Annars är Snake Rattle´n Roll klart favoriten! Har inte ens klarat hela spelet än... *skäms*