💬
Logga in
Fuska.se

En Ny Ide

29 svar · startad

Moderator Moderator
Trådstartare #1

Jag tycker att man kan få en "varning" innan man får riktiga varningen, typ admin skriver till en (eller en MOD) du har anknitningar till fuskas funktioner, tag bort det inom en dag annars får du en varning och upprepas det får du en varning men inte bara signatur utan allt, det e inte alltid så lätt och veta vad man får skriva och vad som räknas som spamm m.m.

håller nån med?

Bra idé :)

skicka ett pm till admin om din ide och se vad han svarar.

Det är ju det som en "varning" är..

Egentligen ska man ju bara bannas när man gjort nåt dumt,men nu varnar dom,och visar varnings nivån tills dom bannar,då är det ju överdrivet att ha en varning på varningen

Då skulle man lika gärna ändra varnings nivån till 10. Bättre som det är.

dem säger ju till om man har gjort nåt sånt, så säger dem att om man fortsättter så kan man få en varning

dem säger ju till om man har gjort nåt sånt, så säger dem att om man fortsättter så kan man få en varning

Jo,men då förstör man ju varningens ursprung

Varningen varnar ju för att man ska bli bannad alltså ofarlig,men att ha en varning som varnar att man kan få en varning som varnar för att bli bannad är lite överdrivet...

Tycker inte att det är en bra ide men värt ett försök. ;)

Moderator Moderator
Trådstartare #9

men det är så fult att ha varningar, och så känner man att man måste skriva så försiktigt...

Om du råpluggar reglerna, och lär dig dem utantill så är den risken att du får en varning betydligt mindre. Du vet ju själv vad du skriver.. Inte sant ? Om man har gjort fel så har man gjort fel, då ska man ha en varning. Det är alldeles för klent med en förvarning...

Denna iden var dålig!

5 varningar är så mycket asså!

Varningarna borde sänkas till 3!

Du ber att modderatorerna ska vara mindre stränga genom denna reglen.

Samtidigt att alla spammare ska få dubbelt så mycket schanns.

Jag är inte med i denna iden

Man kan ha varningar i procent i det här forumet. (Sist jag såg det)

Moderator Moderator
Trådstartare #13

men om man glömmer att kolla reglerna då?

man borde i alla fall sänka priset på varnings kort

men dom borde sänka varningarna till 2 som MM sa..

vad skulle annars varningar vara tillför? om man nästan aldrig kan få varningar och man har 10 st? idiotiskt

Moderator Moderator
Trådstartare #15

men inte 10 st, men jag e livrädd för att bli avstängd, det e nog fler som e det, jag menar hur kul e det tex för silver star som skrivit ca 8000 inlägg (6000 som skrivs upp) om han skulle plötsligt skulle bli avstängd, han har ju lagt ner hur mycket tid som helst på forumet...

men man får ju se till att man inte bryter mot reglerna

om man har vart här länge lär man ju kunna dom..

Moderator Moderator
Trådstartare #17

men tänk på de som är nya här jag tycker i alla fall att det borde vara svårare att bli varnad

Det är oftast dom med mycket inlägg som blir bannade,för dom har mer chans att ha spam inlägg efter som dom har många,så det är ett stort ansvar för SS

men tänk på de som är nya här jag tycker i alla fall att det borde vara svårare att bli varnad

man har ju fem varningar på sig.. om man inte fattar efter fyra så är man nog så dum att man inte borde vara här
Moderator Moderator
Trådstartare #20

men om man tex skriver lite och har noll varningar och får 5 på en gång då?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in