Jag har hört att TV4 har fuskat i Idol 2004. De har inte räknat SMS:en ma har skickat in till Darin. :angry:
Idol 2004
och vart har du hört det? plus att daniel fick röstar rekord så darin kan bara slänga sig i väggen
hoppas att hela idol gåt i konkurrs.
Haddi: det stod i tidningarna att det var fusk vi röstningen eftersom att sms:en inte räknades.
Det var en kass serie tycker jag!
;) Ja, och förresten sjöng Darin bättre än Daniel.Haddi: det stod i tidningarna att det var fusk vi röstningen eftersom att sms:en inte räknades.
det stod i typ aftonbladet och dom ljuger om allt!!!
.daniel ägggger.
Daniel äääääger Darin. B)(Mario Bros. @ 01/12-2004 19:53:47)Haddi: det stod i tidningarna att det var fusk vi röstningen eftersom att sms:en inte räknades.
;) Ja, och förresten sjöng Darin bättre än Daniel.
mario bros. : Du har delvis rätt.... men dom fuskade inte det var problem vid sms mottagningen så ingen av dom två fick några sms röster
Det är bara alla små pansionererna som röstade på daniel bara för att han sjöng den dära dåliga svenska låten sarah .Men hela idol ska plundras
Jag tycker att Eddy skulle ha vunnit!!
Den lilla tönten
men det var ändå bara audition som var roligt
Darin är bara 17 år tänk på det också(Steezy @ 02/12-2004 14:08:31)(Mario Bros. @ 01/12-2004 19:53:47)Haddi: det stod i tidningarna att det var fusk vi röstningen eftersom att sms:en inte räknades.
;) Ja, och förresten sjöng Darin bättre än Daniel.
Daniel äääääger Darin. B)