💬
Logga in
Fuska.se

Hmm...svårt

22 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

vikket ska jag köpa av Spiderman 2 eller Tales of symphonia??

Nivå 7 · Fuskare

Tales of symphonia

Nivå 6 · Fuskare

Tales Of Symphonia såklart!

Nivå 4 · Lärling

Ganska olika spel, vilken genre gillar du mest?

Nivå 2 · Novis

HUR LÄTT SOM HELST TALES OF SYMPHONIA! LJUSÅR BÄTTRE JAG HAR EN SAK ATT SÄGA DIG: KÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖKPKÖPKÖPKÖPKÖKPKÖK OCH EN TILL LYSSNA PÅ SPINESHANK DE ÄGER!!!!!!

Nivå 0 · Nykomling

Tales Symphonia! B)

Nivå 4 · Lärling

Tales of Symphonia sp klart ;)

Nivå 6 · Fuskare

Tales of Symphonia!!!!!! ;)

Nivå 5 · Fuskare

Har inte kört tales of symphonia men jag skulle nog gissa på det.... Det har ju fått bra recensioner....

Nivå 2 · Novis

Har inte kört tales of symphonia men jag skulle nog gissa på det.... Det har ju fått bra recensioner....

Men köp det då de e så j*vla braaaaaaaaaaaa vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :cool:

Senast ändrad:

2 Dec 2004
Nivå 7 · Fuskare

HUR LÄTT SOM HELST TALES OF SYMPHONIA! LJUSÅR BÄTTRE JAG HAR EN SAK ATT SÄGA DIG: KÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖPKÖKPKÖPKÖPKÖPKÖKPKÖK OCH EN TILL LYSSNA PÅ SPINESHANK DE ÄGER!!!!!!

hållrr med jäkligt mycket
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

köp spider man2 tycker jag...

Nivå 8 · Veteranfuskare
(mr_onkel @ 01/12-2004 20:28:55)

Men köp det då de e så j*vla braaaaaaaaaaaa vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :cool:

Spammare... <_<
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

men ditt inlägg är också spam... dessutom tror jag han köper tales of symphonia för det ha absolut mest röster

Nivå 7 · Fuskare

såna dära frågor kommer hela tiden men det beror ju på vilken genre du tycker om för båda dom dära spelen är helt olika...... men jag hade lätt valt talez of zimfonia

3 Dec 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #16

jag köpta spiderman, jag såg inte att så många hade skrivit att jag skulle köpa Tales of symfonia...=(

Nivå 5 · Fuskare

Tales Of Symphonia!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #18

ni behöver inte skriva mer...

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19

sry för dubbel men jag har bara en fråga: På spiderman, så har jag kommit till nån stor teater och så finns d en massa aliens där. Jag har räddat 3 reportrar, men de sista 3 kan jag inte rädda, hur ska man komma upp med dom till dörren??

Nivå 3 · Lärling

sry för dubbel men jag har bara en fråga: På spiderman, så har jag kommit till nån stor teater och så finns d en massa aliens där. Jag har räddat 3 reportrar, men de sista 3 kan jag inte rädda, hur ska man komma upp med dom till dörren??

gör en egen tråd så är det lättare att få svar!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in