💬
Logga in
Fuska.se

Gamecube

56 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Tja allihopa...Jag vill bara sejja att ......Min Gamecube är...TRASIG!Jag måste lämna tillbaks den,hela tiden när jag spelar hakar spelen upp sej,mest på Zelda The Wind Waker och sedan SSBM när man kör,min GC var med om en olycka :P

Den ramlade när jag körde och memory carden gick sönder så jag fick tejpa ihop den(memory'n funkar nu) Så typ om 1 dag så lämnar jag den för att den ska bli fixad,eller kanske jag får en ny..Sorry alla admins,detta var sorgligt :(

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

det här var ett onödigt inlägg... hur kan den ramla?

Nivå 7 · Fuskare

detta var onödigt

Nivå 7 · Fuskare

det kanse ståg på ett bord och sen så råkade han kanske dra i sladden så det ramlade ner ;)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Egentligen,så var det min syrra som råkade dra i en sladd när jag spelade så att GC:n ramladepå golvet från ett bord :(

Ni som tycker detta e onödigt behöver inte svara!

Det e inte så kul att ens favvo konsol går sönder efter 1 månad,jag hade precis fått

SSBM typ 2 dar innan :angry:

Senast ändrad:

Just det förstör inte andras inlägg anmäl i stälet och om det är så att du tycker är ett så j*vla onödigt inlägg och ändå är så sugen på att skriva nåt säg nåt som hör till ämnet bara och sen anmäl!

Link127 sorligt med GC men jag hoppas på god fårtsätnning ;)

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Just det förstör inte andras inlägg anmäl i stälet och om det är så att du tycker är ett så j*vla onödigt inlägg och ändå är så sugen på att skriva nåt säg nåt som hör till ämnet bara och sen anmäl!

Link127 sorligt med GC men jag hoppas på god fårtsätnning ;)

Tack Xroy för att du bryr dej :D

Dom som tycker detta e en onödig tråd,kan håll kl@ffen"

:D Jaja men vad är det som gick sönder asså vad var det du fick täjpa var det ditt mines kort?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Jaa,GC:n hakar upp sej hela tiden och Minneskortet gick sönder så jag fick tejpa ihop den..Jag orkar inte lida längre! Jag måste ha en GC! :P

Så du har inte gc´st Kvar?

Nivå 1 · Novis

Det är synd att det gick sönder.

Nivå 4 · Lärling

Stackars dig. :(

Jag skulle inte bli glad om mitt GC gick sönder.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

Så du har inte gc´st Kvar?

Jag har GC:t kvar men jag ska lämna tillbaks det imorrn(fredag) och dom ska fixa den eller så kanske jag får en ny :unsure:

Tack Xroy,kalle3 och Halo 4 :D För att ni e schyssta,och bryr er,och inte är såna som sejjer "bla bla onödigt inlägg" :blink:

Nivå 6 · Fuskare

E det inte lite onödigt att skriva att den här tråden är onödig???

Link127: Jag lider med dig, hoppas du kan få tillbaka det snart!!! :(

Nivå 5 · Fuskare

ehh? när jag drar i kontrollen så lossnar bara kontrollen ;)

För övrigt.. skit i det du kan ju spela på andra konsoler eller vänta på det kommande NDS

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #16

ehh? när jag drar i kontrollen så lossnar bara kontrollen ;)

För övrigt.. skit i det du kan ju spela på andra konsoler eller vänta på det kommande NDS

Tack Krystal.Och du Dino jag vill ha Gamecube,orka vänta på NDS :P Och jag har tröttnat på mitt N64 och Ps1...Gamecube e ju absolut bäst!
Nivå 6 · Fuskare

Link127:"Gamecube e ju absolut bäst" Det var det bästa 5 meningarna jag har hört på hela veckan!!! (jag är inte ensam om att gilla gamecube *jippi*)

Nivå 2 · Novis

haru kollat att det inte är skivan det är fel i? o stackar dig :unsure: jag skulle bli galen om min gick sönder jag skulle ringa till spelbutiken.se och be om ersättning :medieval: :medieval: :rambo:

Vad är NDS? för nåt är det nån nu nintendo konsol eller?

Link127 vad händer nu da kommer du få ett nytt gc? de är ju bättre då!

3 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling

saker som händer you know...

men game cube som är lika med trasigt är väll inget att göra åt?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in