det är typ bára att skaffa en trummis och en rappare. och en studio/garage givetvis...
Band...
Skapandet av ett hip-hop band; Samla dina vänner och börja prata om tjejer, bilar och pengar. o.o
Hiphop är inte bara för tjejer bilar och sånt njuuuubbb ska kanske planera ett med mina kompisar.
Ska ni sjunga om hur coolt det är med pokemon?
Jag har spelat trummor i ca 7-8 år, men jag har bara gått på musikskola i typ 1, 5år :D(soad_man @ 01/01-2005 15:25:44)Är det någon som spelar eller har spelat i något band??
Jag har spelat i 3...jag är trummis :D
jag är oxå trummis fast jag har bara gått i ett band och jag är fortfande med i bandet.hur länge har du gått i trummor??
En fråga till dom som har band
Kör ni covers eller spelar ni egna låtar ?
Jag och Lunai skriver texterna till vårt band. Eller, ja. Rei(Kasumi) håller på med en text nu, vad jag förstår. Eller?
Vårt band borde göra ett helt cover album med Jrock låtar, som ett tribute album för Jrock. ^^;;
Jag är gitarrist ! Funderar på att starta solo karriär eller så blir jag med i typ Kizz :D
Wow, nya Gene Simmons ;)Jag är gitarrist ! Funderar på att starta solo karriär eller så blir jag med i typ Kizz :D
Va inte Gene Simmons bassist?
band och band, vi gör skämtsamma covers på låtar www.gullungarna.ccx.de
Hmmm ... den där sidan var ju .. ehm ... skum
Vi skapade ett band men kom ingen vart :(
Jag kan bara 10 solon på gitarr o en annan kompis har bara lirat i 1 år.
Vi funderade såhär:
Jag (Rasmus) - Gitarr & Sång
Arvid - Gitarr & kör
Martin - Bas
henrik - Trummor
Men som vi sa, vi kom aldrig någon vart så nu gör jag hip-hop musik på datan sen spelar jag in rösten i en mik
Det har jag ingen aning om men jag vet att han var med i Kiss :gitarr:Va inte Gene Simmons bassist?
vet det är lite skämtaktigtHmmm ... den där sidan var ju .. ehm ... skum
Updaterad lista på band medlemmar~ @.@
Zerp: Sångare
Yu-chan: Sångare
Rei (Kasumi): Gitarr
Kei (Jag): Gitarr
Psy: Bas
Henning: Trummor
Yayness~!
Gulliga Yu-chan är tillbaka! hon är så gullig! ^^;;
Hehe.
f*n heter ni så där på riktigt eller ?