Golden gun och remote mines....
Goldeneye
min favorit är Cougar Magnum och Trowing Knife
throwing knifes??? jag gillar Hunting kniefs bättre
har du testat att vara osynlig på en utomhus bana och ställa dej brevid en gubbe, sen sikta rakt upp i luften och kasta 2 knivar, akta dig sen och se om dom träffar han i huvudet från luften, dom brukar göra det, det e en skoj liten lek..
ja brukar mest vara osynlig på Dam....där finns det så dåliga vakter...ska prova det du sa
det e skoj, ibalnd dör dom inte och springer runt o letar... testa o kasta på alla gubbar och se hur många knivar det tar på en bana..
måste man inte ha på Infinite Ammo om det skulle ta slut
jo det måste man ha, annars går det inte, om man inte plockar upp knivarna...
a just d....det är det som är bra med dom knivarna
fast hunting e ju bra på det sättet att den går inte att få slut på, och sen så dör dom av ett hugg!
mm..därför gillar ´jag dom bättre
men jag tycker dom e så klumpiga... sega att hugga med liksom...
aaa..om nån skjuter från Långt håll suger hunting knives verkligen
ja, fast man kan ju smyga på dem bakifrån och sticka in kniven..hehehe fast jag använder aldrig det vapnet ändå
man kan väl inte ha dom utan fusk??
nej det går inte... det e dåligt... man borde kunn aha alla vapen utan fusk... alltså på nån bana (fast inte alla samtidigt...)
jo på 2:a bunkerbanan: efter man kommit ur cellen ska man använda magnetklockani brunnen i golvet, då får man throwing knifes
a just det...det glömde jag bort....men det var egentligen Hunting knives ja menade men skrev inte så tydligt
man kan också skjuta med pistol på dem, då flyger dom upp!
ja...men man har väl ingen pistol än den man får av vakten och då kommer det att komma in vakter från korridoren