Vart flyger de upp då?man kan också skjuta med pistol på dem, då flyger dom upp!
Goldeneye
upp i luften kanske...man kan skjuta av hatten på de flesta utan att dom märker....det är Skitkul
Hehe.. Jag tycker att det är kul att använda Paintball Mode och RcP90s. Och sen skjuta på hattar och på motståndarnas vapen och så.
mmm..det blir sköna färger om man skuter på en vägg
Jag vet. Men färgerna försvinner efter ett tag. Synd att liken försvinner...mmm..det blir sköna färger om man skuter på en vägg
nja...det är väl bra så man inte ser lik vart man än går...
nån som klarat facility på under 2 minuter???????????
Jag har det. Men bara på lättaste. Lite slarvigt dessutom. Det är bara att springa igenom allt....nån som klarat facility på under 2 minuter???????????
ja menar på de svåraste...har nån mer än ja??
Ja, men på 2.02! Huvudsaken är ju att man får odödligheten....
ja har varit rett bra på det spelet,om ni bara visste.....
Jag med, bara så fort när man har kommit igång till MAX.... Då är det kört för motståndaren...
mmmmm...jag har alla fusk till spelet
goldeneye är ju inte så svårt när man väll lärt sig allt :D
Nej, det är ju då det är så lätt!goldeneye är ju inte så svårt när man väll lärt sig allt :D
Det har jag med.mmmmm...jag har alla fusk till spelet
jag är också grym på de
Okej!!! Visst är det kul när man skjuter en gubbe. Alltså om det står 2 bredvid varandra, och så skjuter man den ena, men den andra står helt stilla... Då börjar man fundera lite.
med en golden gun kan man skjuta igenom 3 personer
Med en magnum kan man skjuta igenom fler en 3 personer....
?? kan man....men jag har bara lyckats att se 3 personer i rad och då tog jag chansen..