för lite pannkakor i vår bamba(skol cafeteria) :P
men annars är maten bra! förutom att det ibland ligger cafeteria-tanternas hårstrån i maten :blink:
för lite pannkakor i vår bamba(skol cafeteria) :P
men annars är maten bra! förutom att det ibland ligger cafeteria-tanternas hårstrån i maten :blink:
[ÄNDRAT]
Ja därför många klagar här i sverige att ni inte hämtar mat från andra länder som arab länder så får ni ingen kebab därför kebab är arabiskt.Vad otacksamma ni är bortskämda snorvalpar !Man ska inte säga att man hatar säg bara jag gillar inte vadå hata säg tack för att du får mat.
Jag hatar den!
Min polare hitta en portion snus i en korv fett SKABBIGT svär han gjorde det <TVI>
Skolamten kan bli mycket bättre.
dom som sitter inne på fängelser får dyrare mat än vi dom får typ mat för 30-40 kr medans vi får bara för 7-10 kr :angry:
Skolmaten är bra för att Man får lite Anurlunda mat varje dag.
Hemma äter jag pasta,Pizza,Hamburgare,Rostebröd och Piroger.
Men i skolan får man typ Fisk,Potatis jaja ni fattar...
Bambmaten är perfekt. En gång åt jag så mycket Chilie corn carne att jag mådde ill sen.
↗ till inläggetVi har aldrig fått chille con carne fusk !!Bambmaten är perfekt. En gång åt jag så mycket all your base are belong to us
att jag mådde ill sen.
Hatar tisdagar och torsdagar =S då får vi antingen nån äcklig fisk elr soppa =@
I våran förra skola var det än som snorande i maten
Jag äter hälften av maten och den andra hälften slänger jag! GE OSS RIKTIGT MAT!!!! Potatisarna är mögliga, en gång såg jag något grönt på min potatis! =(
Min kompis fick en potatis som var grå av mögel och det var jättemycket, och potatisen var av på hälften så hela den delen var stenhård oh svartgrå inuti.I alla fall den här veckan har det varit äkliga maträtter men idag hade vi skidor på ett berg som heter vitberget då fik vi varmkorv med bröd i målet och det var 8km vi åkte.
Ibland så får vi Sten i våran mat i skolan de äckligaste va att de kröp runt en mask/larv? i min soppa :cry:
Min kompis hittade en fiskhjäle i sin fisk.. typ 6 cm lång och 4 cm bred :huh:
vem har ni som matlverantör? / vi har Sodexho
hehe:Dvi har bra mat för jag går på privat skola så vi äter på resturang varge dag(de e gäster där)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in