💬
Logga in
Fuska.se

upl.mine.nu nere?

20 svar · startad · 🔒 låst

Trådstartare #1

Jag kan inte komma in på upl.mine.nu nu, inte heller se bilder som laddats upp där! :( Vet någon varför?

Ändrat: Kunde inte använda URL-taggarna, webben slutar aldrig att förvåna!

Jag kommer inte heller in där de måste nog göra något med sin server eller vad tror dU?

Trådstartare #3

Ja, men jag måste ladda upp avatarer! :(

Jo det måste jag med för jag har ett par på g och det går inte varför??

Trådstartare #5

Jag vet inte, men vi får nog sluta Chatta lite nu...

men jag har en fråga som jag tror att alla som har det här kan man göra något mer än att bara lägga upp bilder för jag har bara provat det och ta mina bilder ifrån mitt "arkiv", men kan man göra något mer med det än att bara lägga upp bilder?

Ni kan ju ladda upp här: http://www.grendosa.com/

Trådstartare #8

Pokemon, men då har jag hört att det kan bli länkar till snusk ibland, och upl.mine.nu funkar för övrigt utmärkt, en fördel är att man kan ladda upp 3 bilder i taget! :D

Ni kan ju ladda upp här: http://www.grendosa.com/

Jag såg en kille som laddade upp en bild där och det vart bara naken bilder av hela skiten

Vad e d för sidor för om ni menar att man laddar upp bilder på nätet så tror jag att d e en uppladnings sida men jag vet inte om jag har rätt

Trådstartare #11

Helt rätt, du kan ladda upp bilder på dom sidorna! :D

Helt rätt, du kan ladda upp bilder på dom sidorna! :D
Går det att ladda upp hur stora och hur många bilder spm helst eller är d någon gräns för hur många man kan ladda upp?
Trådstartare #13

Det är en gräns på 4.00 MB max iaf, och mer vet jag inte... Funkar utmärkt för avatars! :D

Den funkar alldeles utmärkt för mig.

Trådstartare #15
Den funkar alldeles utmärkt för mig.

Nu funkar det, men inte innan! :wink:

2 Jan 2004

Nu funkar deninte igen inte för mig iaf jag har ett par avatarer som jag vill lägga upp som jag inte kan göra jag tycker att det är synd för det händer ju så lite för ofta tycker jag

Det går också att ladda ner på Club Nintendo, fast bara om man är medlem.

Det går också att ladda ner på Club Nintendo, fast bara om man är medlem.

ok bra då vet jag, men den har kommit upp nu

Har aldrig vart nåt problem med mej för att komma in på upload.mine... Om det inte funkat har jag rättat till adressen för då har det stått fel åp nåt sätt..

22 Aug 2005

www.ripway.com, där kan man ladda upp alla sorts filer, jag lägger upp min gamemaker spel där :D

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.