Är det inte lättare att bara säga områden? Hoods låter bara töntigt när man blandar det med svenska.
Vad För Låt Stil
Slipknot är inte Hårdrock!!!!
Och Gothisk metal är inte en gener vad jag vet, när en tjej sjunger något som liknar opera till metal kallas det symphonisk metal.
Och jag tycker inte att Gothisk musik borde vara med för det är så få som lyssnar på riktig gothisk musik, fråga en riktig gothare så klassar dom inte Nightwish och dylikt som gothisk musik.
Jag tog Hårdrock för det är närmst Symphonisk metal, Death metal och Black metal.
Och föresten vad är meningen med Hip Hop!? Alla låter likadant alla ser likadant ut och alla har samma slags musikvideor och texter :huh:
Samma sak med rock njuuuub !Slipknot är inte Hårdrock!!!!
Och Gothisk metal är inte en gener vad jag vet, när en tjej sjunger något som liknar opera till metal kallas det symphonisk metal.
Och jag tycker inte att Gothisk musik borde vara med för det är så få som lyssnar på riktig gothisk musik, fråga en riktig gothare så klassar dom inte Nightwish och dylikt som gothisk musik.
Jag tog Hårdrock för det är närmst Symphonisk metal, Death metal och Black metal.
Och föresten vad är meningen med Hip Hop!? Alla låter likadant alla ser likadant ut och alla har samma slags musikvideor och texter :huh:
Nej och presic som vi har sagt så är slipknot någon form utav metal ;)Slipknot är inte Hårdrock!!!!
slipknot = speed/nu-metal.. eller?
Det är nog det troligaste ;)slipknot = speed/nu-metal.. eller?
Låter troligt. Jag får väl leva med det. ^.^
Metal finns inte så jag valde rock...
Hårdrock är väl metal?
Lyssnade på en Rammstein låt bläää
Rammstein är tönt rock, tycker jag. Ta inte det här så seriöst som ni brukar, men det är det.
Rammstein och Dir en grey~
Bra sakt :)Rammstein är tönt rock, tycker jag. Ta inte det här så seriöst som ni brukar, men det är det.
Själv röstade jag på hårdrock, i brist på annat. Är något av en allätare.
Favoriterna är Cradle of Filth, har varit det länge och kommer å va det länge till :D.
Både Rammstein och Slipknot är bra band...töntrock eller ej
Tycker inte man ska bry sig om alla sub-genréer som finns. Kommer ju nya hela tiden. Har ju gått så långt att de flesta band inte ens vet vilken genré de tillhör.
presic hade till exempel varit lättare om man slog ihop alla metal stilar till en stil ( kanske kallad Metal vad vet jag ;) :lol: )Själv röstade jag på hårdrock, i brist på annat. Är något av en allätare.
Favoriterna är Cradle of Filth, har varit det länge och kommer å va det länge till :D.
Både Rammstein och Slipknot är bra band...töntrock eller ej
Tycker inte man ska bry sig om alla sub-genréer som finns. Kommer ju nya hela tiden. Har ju gått så långt att de flesta band inte ens vet vilken genré de tillhör.
varför tycker du att rammstein är töntrock?Rammstein är tönt rock, tycker jag. Ta inte det här så seriöst som ni brukar, men det är det.
Därför dom ser töntiga ut och dom sjunger ju inte, dom pratar. Jag tycker så, ni behöver inte bli arga, men det är bara så. >.<
happ.. tyck det då men du har fel..
Nej, jag har inte fel. Varför skulle jag ha fel?
därför jag är ett stort f*n av rammstein och vet lite mer än dig <_<