min brorsa undrade vilken sol ni tycker är svårast at ta
Super Mario Sunshine
ömm ingen är direkt svår men den svåraste är nog den som man måste använda yoshi till i staden (kommer inte ihåg vad den hette)
Jag tycker att dom när man inte får ha Fludd e tråkiga så dom blir svåra! ;)
jag tycker dom är roliga....d0om är omväxlande
svårast är att samla blåa mynt i bowser delen, som ger en shine :P
ja jag tycker de är sk*t svårt när man ska ta massa blåa mynt oh köpa stjärnor
den svåraste var nog den man ska ha yoshi till och hoppa på båtar tills man kommer till en ö den banan i röret är jobbig och om man förlorar alla liv måste man ta yoshi och hoppa igen
jepp den är sk*t svår
Jag tycker att det är den här banan i Pianta village när dem ska kasta en när man spelar den andra gången då man ska samla alla röda mynt på tid.
ja, den är väldig svår... har fortfarande inte lyckats :(den svåraste var nog den man ska ha yoshi till och hoppa på båtar tills man kommer till en ö den banan i röret är jobbig och om man förlorar alla liv måste man ta yoshi och hoppa igen
jepp de är domsvårast är att samla blåa mynt i bowser delen, som ger en shine :P
Ja, den är också svår.den svåraste var nog den man ska ha yoshi till och hoppa på båtar tills man kommer till en ö den banan i röret är jobbig och om man förlorar alla liv måste man ta yoshi och hoppa igen
men det drygaste av allt är att jag inte hittar ett sista mynt pp första banan :(
röda eller gula mynt??????????
Kan någon säga hur man får shinen på flygplatsen.... :o
Den där eld banan när man inte får använda sin spruta den är svår.
ja håller me men ja klara den till slut
är det någon som vet hur man klarar dom här eldhundarna jag vet att man ska spruta vatten och ta dom i svansen men hur döddar man dom