3. Tycker ni det är bra att Chippa sin Xbox?
4. Jag har hört att Xboxen går sönder om man chippar den, sanning eller myt?
3. Tycker ni det är bra att Chippa sin Xbox?
4. Den finns ingen garanti för att det kommer att funka.3. Tycker ni det är bra att Chippa sin Xbox?
3- Gillar inte chipp, blev missnöjd så sålde jag mitt.3. Tycker ni det är bra att Chippa sin Xbox?
4- Nej den går inte sönder men när du chippat går garantin ut.
Jag har hört att man inte kan köra LIVE! om man har chippat...
Nej det kan man inteJag har hört att man inte kan köra LIVE! om man har chippat...
Men man kan slå av chippet. ;)Jag har hört att man inte kan köra LIVE! om man har chippat...
Det är mer på CrystalNegative, det är 64 MB på båda ;)
Bevis ? <_<(Delfa @ 21/12-2004 18:19:26)Negative, det är 64 MB på båda ;)
Det är mer på Crystal
Ja det är beroende på vilket chipp du har(Mario Bros. @ 21/12-2004 18:03:30)Jag har hört att man inte kan köra LIVE! om man har chippat...
Men man kan slå av chippet. ;)
*Ursäkta dubbelinlägg*
Min pappa sa att det är mer minne på den!(Light @ 21/12-2004 18:32:38)(Delfa @ 21/12-2004 18:19:26)Negative, det är 64 MB på båda ;)
Det är mer på Crystal
Bevis ? <_<
Och det är 8 Gigg inte 64MB...
Asså svara på hans frågor istället för å bråka med varandra. Ps Delfa har rätt det är mer minne på x-box crystal.
1. Jag chippade mitt för jag ville inte ha x-box live och jag tyckte det blev segare.
2.Det är en myt ( om det inte är en väldigt oskicklig peron som gör det)
hur många spel ha ni:P
Det är skillnad på minne och hårddisk(Delfa @ 22/12-2004 09:03:40)(Light @ 21/12-2004 18:32:38)(Delfa @ 21/12-2004 18:19:26)Negative, det är 64 MB på båda ;)
Det är mer på Crystal
Bevis ? <_<
Min pappa sa att det är mer minne på den!
Och det är 8 Gigg inte 64MB...
Crystal/Vanlig :
Minne - 64 Mb
Hårddisk - 8 Gb
EDIT: Stavfel
Det är jusst det vi gör, Om någon har fel då är det väll självklart att man skall rätta det ? Annars får han ju fel information. Och i detta fallet diskuterar vi hanns fråga <_<Asså svara på hans frågor istället för å bråka med varandra. Ps Delfa har rätt det är mer minne på x-box crystal.
1. Jag chippade mitt för jag ville inte ha x-box live och jag tyckte det blev segare.
2.Det är en myt ( om det inte är en väldigt oskicklig peron som gör det)
Ursäkta dubbelinlägg
Skapa egen tråd. <_<hur många spel ha ni:P
5. Kan man använda datorhårdiskar som Xboxhårdiskar?
Jag tror inte att det är möjligt, men här kan du ju se på någea HD´s http://www.chipstore.se/site/skicka.php(Mario Bros. @ 22/12-2004 14:36:15)hur många spel ha ni:P
Skapa egen tråd. <_<
det har inte med ämnet att göra... <_<
För det första, Jag svarade att jag tvivlar på det.det har inte med ämnet att göra... <_<
För det andra, Jag gav exempel på hårddiskar, jag tror inte han blir sur av ett ex ? <_<
Vad har inte med ämnet att göra?det har inte med ämnet att göra... <_<
det där(Light @ 22/12-2004 15:00:20)(Mario Bros. @ 22/12-2004 14:36:15)hur många spel ha ni:P
Skapa egen tråd. <_<
Jag tror inte att det är möjligt, men här kan du ju se på någea HD´s http://www.chipstore.se/site/skicka.php
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in