💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Det Roligaste Ämnet I Skolan

33 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Musik är rätt kul.Men jag röstade på idrott

Nivå 5 · Fuskare

NO lungt.. eller so

Nivå 4 · Lärling

Absolut bild :D

23 Dec 2004
Nivå 6 · Fuskare

idrott såklart

Tog Idrott.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Tog Matematik.

11 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Svenska är det roligaste ämnet. Det är ju hur lätt som helst, både att få bra betyg(jag fick VG) och att skriva uppsats, rättstavning m.m.

SO är också kul men min lärare går bara på social kompetens vid betygsättning. Vi hade två stora områden, fick Vg på proven men bara g i blockbetyg

Nivå 5 · Fuskare

BILD!!!

12 Jan 2005
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Svenska är det roligaste ämnet. Det är ju hur lätt som helst, både att få bra betyg(jag fick VG) och att skriva uppsats, rättstavning m.m.

SO är också kul men min lärare går bara på social kompetens vid betygsättning. Vi hade två stora områden, fick Vg på proven men bara g i blockbetyg

jag har MVG i alla 4 so ämnerna... så lätt ju!

historia är roligast, sen religion, sist geografi...

Idrott såklart! Det e c B) B) lt att köra boxning!

Nivå 5 · Fuskare
(Xade @ 12/01-2005 11:08:10)

jag har MVG i alla 4 so ämnerna... så lätt ju!

historia är roligast, sen religion, sist geografi...

jag tror inte riktigt på dig eftersom att det inte verkar som om du ens vet alla fyra ämnena
13 Jan 2005
Nivå 11 · Veteranfuskare

Tog NO. :)

Nivå 4 · Lärling
sy slöjd,sy slöjdosv :D

Senast ändrad:

14 Jan 2005
Nivå 5 · Fuskare

Själv gillar jag inte syslöjd alls, gillar svenska mest, därför röstade jag på språk.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in