Är några här som kör radio styrda bilar????? i så fall skrv här och om ni är med i någon klubb undrar vad det finns för några klubbar i sverige och vart nånstans ?????
Radiostyrda Bilar
du menar du bensin drivna? dom e grymma!
önskar ja va me i en klubb men det finns ingen här
och att ja hadde en bensin driven
jag vill ha en bensindriven bil
Jag skulle säkert köra om jag inte redan höll på med modellflyget, det verkar skôj det där med bilar också.
Bensin? Vad är det för fel på gammal hederlig metanol?
jag menade el drivna bilar
Visste inte att det fanns några klubbar :P
Klart det finns, det finns klubbar för precis allt...
Klubbar för el drivna tror inte det fast Bensin drivna finns det därför det är dem snabba bilarna.
↗ till inläggetKlart att det finns klubbar för både och, hur tänker du, 0012?Klubbar för el drivna tror inte det fast Bensin drivna finns det därför det är dem snabba bilarna.
"De snabba bilarna", så du menar att elbilar gnäller sig fram i 6 km/h eller?
↗ till inläggetel drivna är inte så snabbaKlubbar för el drivna tror inte det fast Bensin drivna finns det därför det är dem snabba bilarna.
↗ till inläggetNähä, skulle vara intressant att höra hur du tänker, jämför du bensindrivna tävlingsbilar mot de eldrivna som står i leksakshyllan?Klubbar för el drivna tror inte det fast Bensin drivna finns det därför det är dem snabba bilarna.
ehh, exakt, om en 1:10 el skulle köra mot en bensin så skulle 1:10 el'en vinna eftersom elbilen väger mindre och accar mycket fortare
Det finns en klubb i min stad skövde. Dom har både asfalts bana och offroad bana för Buggys mm. Tänkte gå med där med min Kyosho sandloppa nitro (metanol) driven glöd-stiftare med en 3,5 HK. motor. Men den började krångla å ja la ut så mycket pengar utan att jag kunde köra med den och tyckte jag behövde en lite nyare. Lade ner den drömmen sen. Men skulle kunna tänka mig att köpa en ny bil någon gång för det är SKIT KUL!
Jag kör Eldriven bil och det finns ingen klubb där jag bor. Men på sportlovet så kan man Tävla på en bana..
hur fort går en bensin driven hur fårt går bensinen ner jag tycker kontroller med 2 spackar är bättre än såna där andra dom är konstiga
Jag har en Eldriven.
Jag leker med den ibland.
Har n 1:8 Buggy nere i skåne där jag bor finns det ett antal klubbar för både el och metanolbilar. Min kompis tävlingskör både Buggy och Mini-Z
↗ till inläggetingen dirt chrusern? :huh:Har n 1:8 Buggy nere i skåne där jag bor finns det ett antal klubbar för både el och metanolbilar. Min kompis tävlingskör både Buggy och Mini-Z