💬
Logga in
Fuska.se

Zelda : The Windwaker!

19 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

ja har tagit alla triforce chart förutom den man ska ta där det visas ett gult skepp. på kartan. där man ska sätta fyr på sådana eld facklor. vad ska man göra efter det att man har satt fyr på dem. ja fattar inte hur ja ska få den sista triforce delen asså. det står nåt om en osalig ande på ett plakat och det fattar inte ja nåt om !!??? :huh:

skulle vara tacksam för svar, har suttit fast där länge nu asså. :D

24 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

För att få den sista tror jag att man åker till ön i den rutan och skjuter ett gul-guldigt skepp. Då kommer en skatt upp på botten där det har sjunkt. I den tror jag finns en Triforce Chart. :gitarr:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

men där finns inget skepp ?! :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Du har kanske redan skutit ner båten. ( Båten är ett litet bombskepp) Den kommer inte tillbaka, men skattkistan ska vara där i vattnet. Så om du är en bit bort, på natten, så kommer du ju att se en stor ljusstråle där den är. Sen så åker du ju dit och hämtar den.

Om jag inte tänker på fel... :mellow:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

oki tackar :D

25 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

kom just på en sak. de finns en skattkista på land. hur får man bort elden som är runt omkring den ?? :huh: :medieval:

26 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

Vilken ö menar du?

Jag är lite blåst för tillfället :wacko:

Nivå 0 · Nykomling

prova att skjuta en ispil på den om det inte funkar så finns det antagligen en kontakt nånstans.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

den ligger vid E1 tror ja. på in-credible kartan är det ett gult skepp just där.

sn'lla hj'lp mig!! ;) :P

Senast ändrad:

27 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja vet du msåte använda hoji pear och flyga dit mewd en fågel det e en switch där som du sak åka på då försvinner elden

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

oki tack så mycket :)

28 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja har tagit alla triforce chart förutom den man ska ta där det visas ett gult skepp. på kartan. där man ska sätta fyr på sådana eld facklor. vad ska man göra efter det att man har satt fyr på dem. ja fattar inte hur ja ska få den sista triforce delen asså. det står nåt om en osalig ande på ett plakat och det fattar inte ja nåt om !!??? :huh:

skulle vara tacksam för svar, har suttit fast där länge nu asså.  :D

Jag fattade inte heller det där med facklorna. Först tog det skitlång tid att hitta alla och när man tänt alla fick man bara en sketen orange rupie. Jag trodde det skulle komma fram ett spöke som man skulle guida, men icke.

Det där gula skeppet du pratar om måste väl vara spökskeppet? Har du hämtat Ghost Ship Chart?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

japp det har jag.

men jag fattar inte ja vill faktiskt ha den där triforcekartan nu asså. har tänt de där facklorna tusentals ggr.

29 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

japp det har jag.

men jag fattar inte ja vill faktiskt ha den där triforcekartan nu asså. har tänt de där facklorna tusentals ggr.

Men du får ingen Triforcekarta av att tända de där facklorna! Du får bara en orange rupie! Det är nåt annat du ska göra för att få kartan. På IN-credible Chart står det ju var alla triforcekartor finns. Kolla noga där!
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

ja där står det att det finns i ett gult skepp vid den ön. men jag ser inget skepp hittar inget heller .

det var nån här som sa nåt om ett skepp coh i fall man hade skjutit ner det så kom det upp ett sånt där gult sken !

fast ja vet inte , har icke sett nåt skepp därvid. :huh:

Senast ändrad:

30 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja där står det att det finns i ett gult skepp vid den ön. men jag ser inget skepp hittar inget heller .

det var nån här som sa nåt om ett skepp coh i fall man hade skjutit ner det så kom det upp ett sånt där gult sken !

fast ja vet inte , har icke sett nåt skepp därvid. :huh:

Det där gula skeppet måste vara spökskeppet. Du sa att du hade hämtat Ghost Ship Chart, men har du varit I själva spökskeppet? Det finns en triforcekarta där. Du ser på Ghost Ship Chart var spökskeppet befinner sig. Det kommer bara fram på natten och förflyttar sig från natt till natt.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

jag har tagit. kartan i spökskeppet o hittat den biten. har bara en karta och bit kvar att hitta. :huh:

2 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

jag har tagit. kartan i spökskeppet o hittat den biten. har bara en karta och bit kvar att hitta. :huh:

Men då är det nån helt annan triforcechart du inte hittat. Titta på IN-credibel Chart! Du ska INTE bry dig om det gula skeppet, för det visar bara var Ghost Ship Chart finns och den har du ju redan. Det finns inte nån triforcechart på ön där man ska tända facklor på skeppsvrak heller. Den sista triforcekartan finns nån annanstans. Du kan antingen kolla på IN-credible Chart, vilket borde funka, eller kolla i en guide på gamefaqs.com.
3 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

oki tack så mycket :)

13 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20
jag undrar om nån kan säga hur man får triforce delen där vid en gul båt på triforce kartan?? :) .

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in