💬
Logga in
Fuska.se

Slaget Om Midgård

32 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

igår på julafton fick jag Slaget Om Midgård spelar i moria och behöver hjälp!!

Hur dödar man balrogen igentligen den krossar mig hela tiden :unsure:

de är nu utfört :)

2<-----nu behöver jag hjälp igen..

hur f¨år man mer kommando poäng har inte tittat så mycket på det men nu har jag mycket pengar men inga komand poäng så en kort förklaring hur jag får skulle vara bra :rolleyes:

Senast ändrad:

va ja har sett i en film från d spelet, så kan Gandalf döda Balrogen me en magi, vet dock inte om han har den än, ja har inte spelet

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3

jag vet att han kan döda den,(han måste väll kunna det) men jag vet bara inte hur det är det :(

Nivå 1 · Novis

Jag dödade den med gandalf på lvlv 3. gör den där blixtsvärdaattacken på ballrogen o akta dej sedan tills du kan göra den ingen.... håll på så till den e död.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

när du menar akta gå i väg typ 2m eller??? :huh:

Nivå 1 · Novis

aa:P

jag klara på lvl5 med blixtattacken

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

tack för svaren!! ska testa nu.. vi får se om det går :)

28 Dec 2004
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

okej istället för att starta ett nytt inlägg så tita på siffran 2 och svara om ni vet :)

Nivå 1 · Novis

ifall du kör "skärmystling" lr va d heter så kan du ladda ner en sak som gör så att du kan ändra hur många du vill ha....

Nivå 8 · Veteranfuskare

Men det med balrogen är det bara att ta magier sen springa...sen laddar du upp dom när du springer sen tar du magierna igen :D

Nivå 5 · Fuskare

Detta spel kanske blir mitt nästa köp! Undrar? ;)

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

är det ingen som har nått tips eller svar på hur man får kommando poäng :(

29 Dec 2004
Nivå 0 · Nykomling

DU KAN ALLTID RINGA BRIS.. HAH MVH FADER AMBRAHAM I JÄRNA

EAT MY CAP!!

Nivå 0 · Nykomling

va ja har sett i en film från d spelet, så kan Gandalf döda Balrogen me en magi, vet dock inte om han har den än, ja har inte spelet

EN FILM??! AAAAAAH HAR DU TVÅ CP STÖRNINGAR ELR? skaffa ett liv för rödbettan!

uttern sluta säg till alla att dom är cp och har damp och sånt annars anmäler jag dig

Nivå 5 · Fuskare

2<-----nu behöver jag hjälp igen..

hur f¨år man mer kommando poäng har inte tittat så mycket på det men nu har jag mycket pengar men inga komand poäng så en kort förklaring hur jag får skulle vara bra :rolleyes:

Umm ja lirar det på engelska så vet e inte säker på va du menar...

antar att det e poängen som bestämmer hur många gubbar du får använda.

De e bara å klara banor som ger såna poäng för att få mer.

De godas campaign kan inte få så många....nånstans runt 300st tror jag.

Onda kan max ha 600.

Ondas campaign e skitlätt så fort man får darkness å balrog...å me trainer klarar man svåraste me bakbundna händer å fötter :D

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #18

okej tack för det svaret

men vart finns trainern??

skulle behöva det nu :rolleyes:

Nivå 5 · Fuskare

Den finns ingenstans just nu. Frågade om ja skulle publicera den, men intresset verkar inte vara så stort.

För att det inte ska bli FÖR lätt har jag gjort så att datorn får lika mycket pengar som du får(på vissa banor)...blir inte mycket svårare, men mer gubbar att lvla på och kul å leka me i skirmish. :kung:

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #20

okej men SNÄLLA publicera den så jag kan ha lite kul med slakteri :medieval: :visslar:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in