Vad är åldergränsen för Dragon Ball volymerna? Jag har hört att de är väldigt "vuxna"... Alltså jag menar att ibland kan de ju va snuskigt i vissa kapitel <_<
Dragon Ball Manga
Jo, i de första så är det redigt snuskigt. Där hade nog inte Akira någon flickvän direkt...
Sedan så blir det bättre, men serien kan va rättså långtråkig...
äsch, snuskigt...
Är man 8 år så är det snuskigt :D
Jag ser det mer som humor än snusk...
DET ÄR HUMOR INTE SNUSK
Jaja jag förstår och väldigt bra humor är det ju destorakt inte om man e under 11-12 år <_<
Men de flesta scenerna kan ju vara rätt roliga :lol:
p.s. tack 0012 d.s.
jag läste dom när jag var 7 och vaddå jag har inte hittat en snuskig sida i 42 böcker
då menar jag självklart inte Dragon Ball Z böckerna där son.goku blivit stor -__-
Men det är blodigt ibland !
öhhhh blodigt näääää
Du har inte märkt när Piccolos arm bröts av och Nappa slog Tien så hans arm flög av så prutade en massa blod det är många saker som du har missat.Och när en domare i Tuneringen i Buu saga när en domarens huvud sprängdes.öhhhh blodigt näääää
Dragonball böckerna har ingen åldersgränns filmerna har 10-15 årsgränns spelen 7-10 årsgränns själv har jag bara bok nr 42 :P
Det är ju bara Tecknat inget farligt snusk <_< är ni så rädda för tecknade streck
Jag har alla volymerna.
Och jag hatar dom :evil:
Har alla volymer.
När dom besegrat Vegeta var det ju jävligt blodigt.
Och Klapp-Klapp är kul om man inte är 8,för då :wacko:
bokförlagen har fått massa klagomål så de ska kanske sätta 15-års gräns på bökerna fjantigt
javisst :D
:mellow:
ok har bara 4 volymer läste ut alla på en dag :P
Jag tycker Böckerna absolut inte är Långtråkiga :blink:
Dom är ju skitroliga! Jag har läst alla. :P
Har alla...
Men jag tröttnar på allt stridande de har. Vill ha något mer Elegant och inte så Kapoff och haja... Ni kanske inte fattar detta språk men det får ni skylla er själva.
Mangan är så typiskt Pojkaktigt att man ska bli starkare och slåss. Vill ha mer Känslor Inblandade.