Är killzone värt att köpa då? ;)(NesseN @ 31/12-2004 18:50:17)Jag har ps2 mini om man har en sladd kan man bara koppla den till bredbandet och man måste ha ett ea games spel och då försöker man uppkoppla följer instruktionerna och creata et6t nytt ea games acount sen e det bara och köra vilken spel som helst .... Dok:Man måste vara kunnig... :lol:
Du behöver ju en cd också som installerar online på din pstwo, den får du enkelt av sony själva.. Min kommer nog nästa vecka.
Iaf någon vill möta mig i Killzone sen heter jag NesseN, om mitt namn blir godkännt som central station namn.
Ps2 Online
Det brukar så på modemet vad det heter.Oj grabbar ett problem bara. Ska jag koppla in PS2 nätverksadaptern efter hårddisken eller direkt i modemet. För jag undrar om jag kan bli ned-hackad av virus om jag kopplar in PS2 nätverksadaptern direkt i modemet.
men jag har väldigt många virus skydd och en brand vägg i min dator.
Så hur skall jag göra.
Vad menar du med att du ska koppla in nätverksadaptern efter hdd? du drar bara en sladd direkt till modemet eller routern. Du måste ha en router om du vill ha internet på fler ställen än ett (tex datorn och ps2). I vissa fall, som jag har det, är mitt modem en router.
Det finns väl inga virus till ps2 :S Har väldigt svårt att tänka mig att någon sitter och gör virus till ps2. Jag tror inte att man kan göra virus till det heller.
Nä jag tänkte väll det men det var min pappa som undrade mest. :lol:
tack enängång för svaret. Då går jag och köper adaptern
men modem funkar inte ....
ja har köpt den nu... men man kan ju inte börja spela direkt. . :( :angry: . . . man måste ju vänta på en pin kod....
0012 : du kan inte köra GTA... de en online symbol under ps2 märket på dom spelen du kan spela.... typ: fifa 2004, XIII , NFSU o NFSU 2, Killzone... o.s.v.
Och var och när kommer den då. förresten vet jag att man måste ha bredband för att spela PS2 online vilket jag har haft i ja jag vet inte hur länge vääääldigt länge är det i alla fall. <_<
Har du läst på playstations websida? Det viktigaste om nätverksadaptern tas upp där.Sorry, problem again. Kan jag använda min internet-hub till att ansluta min PS2 till internet det vore bra i sånna fall.
lite ytligt bara men jag ska ta och läsa igenom det ordentligt nästa gång.
ja vet inte när pin koden kommer men den borde ju komam ganska snabbt... !. .hoppas o tror den kommer nån dag i veckan ...