Vet ni någon bra sida man kan ladda ner musik till sin mp3?
Mp3
vad vill du ha för musik då? de vanliga låtarna som görs(som man hör på radio mm) brukar vara olagliga att tanka hem. det finns ju de som skapar och lägger ut sin musik på nätet men det kanske inte är dessa låtar du vill ha.Vet ni någon bra sida man kan ladda ner musik till sin mp3?
LAdda ner något -- borttaget, snack om fildelningsprogram/crack förbjudet --
www.mp3.com?
Lägg in musik från en egen cd på datorn och överför de om du inte vill vara kriminell.
jo alltså slösa pengar
ladda ner DC++ går ju också.. både musik o film.. olagligt.. men vadå? :P
Det är inte olagligt att ladda ner musik. Det är ett kryphål i lagen som man vid de flesta fall kan komma undan med.
Så - Ladda ner!
jupp.. det e lagligt att ladda ner musik men inte att sprida den vidare..
Sprida vidare det är lika som har ladda ner därför alla låtar har spridits sig.jupp.. det e lagligt att ladda ner musik men inte att sprida den vidare..
Om jag har fattat det där kryphållet rätt så får man alltså ladda ner hur mycket musik du vill för eget bruk?
Det är inte som att ladda ner spel iallafall
laddar alla ner ett spel kommer företaget inte nog ha råd med ett nytt spel
Men snart ska det bli olagligt även att ladda hem musik. Om det inte redan blivit det. Bäst att ni skyndar er, alltså! ;)
Då kommer dem inte sälja mer mp3 i sverige för då kan man inte ladda ner låtar.Asså dåligt låtar får man inte ens ladda hem men jag bryr mig inte.
Men jag läste i tidningen att de kanskle ska införa en ny lag om man ladda ner musik eller film étc. så kan man få böter eller hamna i fängelse!HUr förklarar du dt?Det är inte olagligt att ladda ner musik. Det är ett kryphål i lagen som man vid de flesta fall kan komma undan med.
Så - Ladda ner!
PS. Jag vill inte att de ska införa lagen för jag har oxå mp3.
men då kan man köpa skivor och sätta in dom i datornDå kommer dem inte sälja mer mp3 i sverige för då kan man inte ladda ner låtar.Asså dåligt låtar får man inte ens ladda hem men jag bryr mig inte.
föresten är det en SVENSK lag och sverige har typ bara n00b mp3 och sen bara för det är en lag betyder det iten att man ska följa den.... man KAN fortfarande ladda ner men det är olagligt då
det förklara jag genom att dom kanske ska INFÖRA en lag mot nedladdning av musik.. dock är det redan olagligt att ladda ner film och spel(Shark @ 11/01-2005 17:39:48)Det är inte olagligt att ladda ner musik. Det är ett kryphål i lagen som man vid de flesta fall kan komma undan med.
Så - Ladda ner!
Men jag läste i tidningen att de kanskle ska införa en ny lag om man ladda ner musik eller film étc. så kan man få böter eller hamna i fängelse!HUr förklarar du dt?
PS. Jag vill inte att de ska införa lagen för jag har oxå mp3.
och viss musik
Jag har ett program som kan ändra låtars fil tycker till mp3 waw wma :)