Jag har inte hört så jag vet inte om den är bra eller inte.
Metal/hårdrock
men nästan alla in flames låtar är ju bra.
men är det nån som gillar hypocrisy också tycker stillborn är bra men har ingen skiva med dom
Moonshield är dålig tycker jag
Opeth äger det mesta, men Megadeth och Iron maiden duger också :)
Opeth... Tycker dom e ganska dryga..... en gång hörde jag nån låt med dom som var 25 minuter lång -.-;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
den kängsta jag har hört var 24minuter lång kommer inte ihåg namnet,
sen gjorde jag en egen som var 1h 37min ;)
RAGE AGAINST THE MACHINE !!
Såg på min CoF-biljett att Moonspell ska vara förband på deras konsert så jag undrar..Vilka är Moonspel??
Jag aldrig hört talas om dem.
Säkert något halv känt band
kolla på www.allmusic.com
Moonspell låter som Depeche Mode blandat med Type O Negative.Såg på min CoF-biljett att Moonspell ska vara förband på deras konsert så jag undrar..Vilka är Moonspel??
Jag aldrig hört talas om dem.
Ingen bra blandning...värdelöst band.
depeche mode suger...
bättre än dig iaf
Slither: Moonspell är jätte kända, har hört några låtar med dom men det var längesen!!! Har du varit på en CoF konser eller ska du på en??? :huh:
Jag ska på den i Malmö 2 marsSlither: Moonspell är jätte kända, har hört några låtar med dom men det var längesen!!! Har du varit på en CoF konser eller ska du på en??? :huh:
Slither: Nu blir jag jävligt avundsjuk på dig, det är mitt favvo-band!!!! :lol:
Jag gillar inte Sättet Sångaren i Cof sjunger ( jag får ont i huvet av nån konstig anledning :lol: )
Det är ju Dani Filth som ger Cradle sin glans typ ;)Jag gillar inte Sättet Sångaren i Cof sjunger ( jag får ont i huvet av nån konstig anledning :lol: )
CoF är ett av få band jag tycker sjunger bra