min brorsa varvade det idag.
Need For Speed : Underground
jag spelar bara online
När man slår in fusken så ska man inte vara "Underground" men man ska vara "inloggad" på en förarprofil och gå in på "Statics" och trycka på backspace eller delete sen rör man bara dom knapparna man ska slå in fusket med i rätt ordning.
Om nån vill veta hur man kan styla olika billar så att dom ser ut som bilarna i 2fast and 2furiours
eller The fast and the furiours så skicka ett pm till mig så skickar jag tillbaka......
ok tack....
jag går in på statistics å slår in kooden..men vad är backspase för nåt?..du ska att jag skulle trycka på backspase eller delete?..
Jag har alla bilar utom 2... (20/22 Alltså) och jag har varvat spelet men hur får jag dom 2 andra bilarna? =(
Och hur får man sin bil på ALLA tidningar?
Suddknappen..
Man trycker på den så att man kommer tillbaka till menyn och då slår man in koden...
Hur ska jag göra för att få dom 2 sista bilarna på NFS U ? TFATF har la inte kommit än?
Jag menar att man kan göra så att dom ser ut som i filmerna.....
Vilket uppdrag är du på??
112.... har varvat det... Hur får jag Acura Integra Type R???
Jag har 20 Bilar men på hemsidan så finns Acura Intergra Type R Med men jag har den inte???
Den fick jag efter typ 70 race men jag kan lungt säga att det inte är nån större förlust
Var installerar man "Widebody kits" jag har sett flera motståndare som har det..
Jag vet va felet var! på www.needforspeed.com stod det att det var en Acura Integra Type R, Men i spelet heter den Hyundai Integra Type R!
NEJ,NEJ och åter NEJ...
Den heter ACURA Integra Type R
Nej. det gör den inte
det är en honda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! acuran är en RSX .. det heter :honda integra type R. nick_kang, jag vill veta hur man stylar bilarna så.jag är på det uppdraget där man ska köra 6 varv på Market street omvänd. 96 tror jag. Funkar fusket men oändligt med NOS ??? om ja, skriv det här. vilken är den bästa bilen på spelet ?? nån som kör online ?? jag heter mazi666 på spelet(online)
Det funkar inte för mig.. Den bästa bilen jag vet och har hör talas om är Mazda RX-7:an eller Nissan Skyline GTR...
Det finns två Acura RSX:an och en annan jag inte vet vad den heter utantill...
när får man skyline gtr ????? skriv te mig hur man stylar bilen som i 2fast2furious. kör du online ???
Det är olika när man får bilarna och så där men jag fick den efter 79 race