Hej.
Vilken bil anser ni är den bästa på Mario Kart: Double Dash!! ?
MVH Mikael
Hej.
Vilken bil anser ni är den bästa på Mario Kart: Double Dash!! ?
MVH Mikael
så långt jag har kommit så e det någ den
racket bilen...
du kanske inte vet vilken jag menar men den e bra
är den snabbbare på nåt sett eller??
Den hater Bullet Blaster. Den var min favorit i början också. Men jag gillar Mario´och Luigi´s kart är bra! Luigi´s kart föredrar jag på 150cc. Och jag föredrar Mario´s kart på 50cc och 100 cc.så långt jag har kommit så e det någ denracket bilen...
du kanske inte vet vilken jag menar men den e bra
Tåget är bra.
Ja det ärt den. Den har 4 i hastighet, men det känns ändå som om den går fortare. Men den är seg i acceleration.Tåget är bra.
jag fick det idag hittils tycker jag den där gröna barn vagnen
baby luigi's barnvagn e snabb
Den har ju 2 i hastighet. Men det märks inte.baby luigi's barnvagn e snabb
Den som har bäst acc (en barnvagn tror jag) är väldigt bra.
Ja, jag vet det. Men Para Wing har också bäst acceleration, och den karten heter Para Wing.Den som har bäst acc (en barnvagn tror jag) är väldigt bra.
gillar bowser`s kart
om man får turbo fart i början så är den grymt bra
Japp! Den är grym, snabb och bra. Men det kan bli problem när man halkar på ett bananskal eller bli skjuten av något skal och så vidare.
För att den har seg acc?
Ja, som sagt så är det accelerationen som avgör hur fort man kommer upp i toppfart efter att man har halkat eller blivit skjuten. Så nu vet ni det.För att den har seg acc?
warios bil är också bra
och så gillar jag koppa´s kart
Kan någon beätta genvägar hur man får gubbarna,go-kartarna och såndär blå bra start som alla pratar om(double dash)
Kan någon beätta genvägar hur man får gubbarna,go-kartarna och såndär blå bra start som alla pratar om(double dash)
Jag gillar luigisbil,den är ganska bra.
På http://www.gamefaqs.com står det genvägar, men det är på Engelska.
Man ska trycka på A när alla lampor lyser och det hörs ett pip.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in