nehe du hämta någon kompis som kan hjälpa dig med det asso om du inte e så bra men annars e spelet sk*t kort och sk*t lätt
mina kompisar hatar MK:DD!!
nehe du hämta någon kompis som kan hjälpa dig med det asso om du inte e så bra men annars e spelet sk*t kort och sk*t lätt
mina kompisar hatar MK:DD!!
Kul för dem, jag undrar hur stora deras hjärnor är...
har nån fått guld-bilen?
Något större en dina kanske.Kul för dem, jag undrar hur stora deras hjärnor är...
Mina hjärnor?
Tro det eller ej, men jag har bara en hjärna tyvärr.
SLUTA BRÅKA och sonic du fråga om nån har guldbilen
japp jag har den man vinner den på mirror i all tour cup
Mina hjärnor?Tro det eller ej, men jag har bara en hjärna tyvärr.
Hahaha du vet inte ens att männskor har 2 hjärnor hahahaha
Jo, det vet jag, men du skrev "dina", och jag är bara en människa, inte flera.
har nån fått guld-bilen?
Jag har fått Guldbilen.
jaja hör ni inte vad vi säger sluta bråka det där e diskrimitering (eller hur det stavas) mot varandra håll inte ppå sädär
Ja dina. Eller ska man säja Din HjärnorJo, det vet jag, men du skrev "dina", och jag är bara en människa, inte flera.
Ja har.har nån fått guld-bilen?
e.. guld bilen fick jag för jääääte läääänge sen.. det e ju sk*t lätt att få den...
Ja dina. Eller ska man säja Din HjärnorJo, det vet jag, men du skrev "dina", och jag är bara en människa, inte flera.
Nej, men kanske "Din hjärna".
men för fasiken (sorry om jag svär) men sluta bråka för in i h*lvete ni försör ju denna tråd om ni avbryter den hela tiden men erat skit snak
ett tag trodde jag att den handlade om MKDD??
Jag tycker nog den röda skal bilen
hur får man guld bilen?
Ja nu har jag klarat spelet.
Jag med :D Den är ju bäst*enligt mig, ni har ju andra bilar som ni tycker är bäst :D *, och ännu bättre med Koopa gänget i.Jag tycker nog den röda skal bilen
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in