Hoppa till innehåll

Rpg Maker?


nebbig
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Beldur
(nebbig @ 05/01-2005 09:32:20)
(0035 @ 05/01-2005 09:15:07)
(nebbig @ 05/01-2005 08:51:19)
(0035 @ 04/01-2005 19:57:31)
(nebbig @ 04/01-2005 17:51:29)

Jo att den inte går kan vara det att du som mark har något som den inte går på... (Något som  inte är mark) Allt annat kan jag tyvärr inte svara på. :(

Jag har ett stengolv som jag har haft inställt på både Grass och Wasteland, men inget funkar...

Stengolv ska fungera kolla på database om det fungerar...

Joo...lite fel i databasen, men nu funkar stengolvet som det ska. (det kanske egentligen var en stenmur) :P

 

Men jag gjorde samma inställningar med båten och inget hände... :unsure:

Konstigt... Men hur går det nu då? Vilket program använder du? 2000 2003 Xp?

2000. Jag tänkte kolla i den databasen en gång till, men jag hittar den inte... :rolleyes:

Vart kan man ladda ner 2000?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch...jag fattar inte riktigt hur du (Kurojaki) menar, kan du förklara lite mer exakt... :rolleyes:

EDIT: Nu kan jag det också (hittade tutorial på en annan sida). Det är bara båten som krånglar...

Redigerat av nebbig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Hulk746

Äsch...jag fattar inte riktigt hur du (Kurojaki) menar, kan du förklara lite mer exakt... :rolleyes:

EDIT: Nu kan jag det också (hittade tutorial på en annan sida). Det är bara båten som krånglar...

ta inte sea_coast
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(spiderman2 @ 07/01-2005 12:29:57)

Äsch...jag fattar inte riktigt hur du (Kurojaki) menar, kan du förklara lite mer exakt... :rolleyes:

EDIT: Nu kan jag det också (hittade tutorial på en annan sida). Det är bara båten som krånglar...

ta inte sea_coast

Det gör jag inte heller, och det konstiga är att båten klarar sånt där isvatten, men inte det vanliga... http://www.planetsmilies.com/smilies/rolleye/rolleye13.gif
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...