vart finns alla stora hjärtan på bana 1 i värld 4...jungelvärden...kommer inte ihåg vad banan hette...
Yoshis story
Hur får man den svarta och vita Yoshi?
du får den svarta på antinen bone dragon pit (värld 2 bana 1 eller 4)...den vita får du i värld 3 bana 2.. tall tall tower
Okej!1 Tack så mycket för svaret!
du kan väl int svara på min fårga va??
Nej, det kan jag inte. Det är min kompis som har spelet. Och han bor tryp granne.
du kan väl fråga honom eller nåt
Han kanske har fått sånna där extrahjärtan, men han köpte sitt Yoshi Story begagnat.du kan väl fråga honom eller nåt
jag behöver alla för att få den sista banan på värld 5...banan efter Shy guy limbo
Jaha, men det är nog inte många här som har Yoshi Story. Men jag har en privat fråga till dig. Skänker du bort dina poäng?jag behöver alla för att få den sista banan på värld 5...banan efter Shy guy limbo
??? skicka ett Pm istälet för att förstöra en tråd...
Jag har varvat det 17 eller 19 gånger
det har jag också gjort...det är bara att klara story mode 4 ggr sen är det klart....jag har redan klarat hjärtanen...den suats banan på värld 5 hette väl shy guy ship eller nåt
man måste hitta ett stort svart ägg eller ett stort vitt ägg och klara banan. :D
jag har hört att det ska finnas en lila Yoshi, e det sant??
det finns en lila yoshi :lol: :mrgreen:
den får man om man tar alla mynt på alla banor....man ser den på baksidan av kartongen...den har jag faktiskt fått en gång...
Vad händer när man tar alla hjärtan
taqr man alla 3 hjärtan på en bana och klarar banan så kan man välja 4 st banor på nästa värld....skulle man inte ta ett enda kan man bara välja bana 1 på nästa värld...tar man 2 st kan man välja 1,2 och 3:dje banan på nästa värld...
dessutom får du 100 p för dom
alla mynt, och hur många är det??