snett över banan där man kan välja på Trial mode
Yoshis story
jaha ok... när man tagit på alla, händer det nåt extra då?? eller får man lila yoshin dirkekt?
japp.....i story mode....tills man raderar all sparad data
jaja det vet jag men, blir det typ ingen text som te x "The purple yoshi is now aviable" ???
nix....kommer fram automatiskt...
men det funkar ju inte :( kan inte du som e grym på yoshi skriva hur många mynt som behövs på varje bana... jag var säker på att jag ficka lla på en bana men inget hände :(
jag har ingen aning om vart alla finns...jag kan inte kolla det ...
jag hade 34 på första men det gick ändå inte att stå complete :( jag var säker på att jag ahde alla...
på första banan finns det minst 60 mynt....du ska nosa och sen dunka vid de flesta träd...
jaha ok, tack :) e de så på de flesta banor?
japp...och jag tror att om man hoppar på en shy guy så får man ett mynt...men det är nog inte sant
nej, jag testade igår, jag fick 113 på andra banan men inget hände :( varför inte, hur mycket finns det egentligen?
nej, jag testade igår, jag fick 113 på andra banan men inget hände :( varför inte, hur mycket finns det egentligen?
fick du 113 på surprise....den ska man ha 121 st på
jaha ok, då fattas det lite, jag får väl leta bättre :)
mm...det är svårt...
man ska hoppa skruv vid de flesta träd va?? får man pengar av hjärtan?? jag fick av 2 hjärtan men det finns ju fler...
mmm....man måste ta minst 5 st hjärtan...det finns mynt som är formade som en symbol eller bokstav
ok... men var kommer mynten från hjärtan fram??? jag har letat men hittar inte...
ibland kommer det beroende på vart man tar dom....men det bästa är om du tar ALLA ljusgröna meloner......då kommer pengarna att komma framför dig..
jaha ok... då blir det en melon istället för ett hjärta som bakrund i slutet... :)