Hur vinner man över första bossen?
Jag vet att man ska skuta i ögat men jag körde ca: 20 minuter mot honnom. :huh:
Hur vinner man över första bossen?
Jag vet att man ska skuta i ögat men jag körde ca: 20 minuter mot honnom. :huh:
vist ramlar han ner när man har skjute han i ögat isåfall ska man gå fram och slå han
Ok tack!
När man har skjutit den i ögat så att den ramlar ner ska man "stunna" den med en "Deku nut" sen ska man hugga den i ögat. :student:
Vad är "stunna" för någonting? :blink:
kasta tror jag
Hur många gånger ska man upprepa det?När man har skjutit den i ögat så att den ramlar ner ska man "stunna" den med en "Deku nut" sen ska man hugga den i ögat. :student:
Man behöver väl inte kasta en Deku nut.
Du ska bara skjuta med slangbellan när ögat är rött och sen slå den med svärdet.
precis _Master_Sword_ man måste inte använda Deku Nut men man kan väl ;) men om man använder slangbellan så behöver man ju inte vara så när ;)
Har aldrig testat använda Deku nut.
för så skjuter du hon i ögat sen så springer du fram till han och slår han så många gånger du hinner sen så skjuter du hon igen... också vidare.ju fler gånger du slår han så fortare så går det att döda hon.
Det stämmer att man inte ska använda deku nut. Det är ju helt onödigt. Hon är ju redan "stunnad" (förlamad) när man skjutit henne i ögat med slangbellan.
När han e på marken så ska man anvenda diku nut då blir det lättare. men om han är i taket måste man använda slangbelan för att kuna skada honom.
Tack för alla svar. :D Nu har jag klarat första bossen. Men nu behöver jag hjälp med att hitta Sara i lost woods. :rolleyes:
om det är dom här tunnalna då ska man bara lyssna på ludet vi gångarna om det är högt kan man gå där men om det är lågt då kan man inte gå där
OK tack!!!! :D :D
En fråga bara om sista bossen..hur fisen skuter man tillbaka magin på systrarna när dom har satt ihop sej till en??? :wacko: :blink:
är det Eld ocj is häxorna?
Det är inte sista bossen.
Men du ska använda Mirror Shield och samla upp 3 skott av samma typ. Sen skjuter Link tillbaka och sen ska du bara skada dem med svärdet.
Men du verkar ju behöva ha hjälp med hela spelet!!!
Gå in på den här sidan:
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html...84287&rid=78265
Det är en guide till spelet! Skitbra!!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in