Jag har problem med mitt halo2.. det hakar upp sig på samma ställe hela tiden.. och jag har varit och bytata det en gång och rensat hur många gånger som helst men det funkar inte en då... och det kan inte vara x-boxet för alla andra spel funkar hur bra som helst och allt annat på halo2 också men på ett speciellt ställe så hakar det upp sig hela tiden... HJÄLP!!!
Halo 2!
Sälj det Halo2 du har och köp ett nytt Halo2 med pengarna du fick av att sälja det första
Gå till afären och klaga
ja men man kan gå och byta det också!!! :rolleyes:Sälj det Halo2 du har och köp ett nytt Halo2 med pengarna du fick av att sälja det första
det har vi redan gjort en gång och då fick vi det bytat... men det funkar inte ändå.... och då kan man ju bara tänka sig att det är x-boxet... men det känns inte så för allt annat funkar på det och på halo2 utom just det stället...Gå till afären och klaga
vart börjar det hacka(Boisaren_nr1 @ 09/01-2005 11:21:29)Gå till afären och klaga
det har vi redan gjort en gång och då fick vi det bytat... men det funkar inte ändå.... och då kan man ju bara tänka sig att det är x-boxet... men det känns inte så för allt annat funkar på det och på halo2 utom just det stället...
då tar säkert inte Xboxen emot halo 2....konstigt va...
precis när du har kommit ut på delta halo...(Bombiiish_164 @ 09/01-2005 15:07:33)(Boisaren_nr1 @ 09/01-2005 11:21:29)Gå till afären och klaga
det har vi redan gjort en gång och då fick vi det bytat... men det funkar inte ändå.... och då kan man ju bara tänka sig att det är x-boxet... men det känns inte så för allt annat funkar på det och på halo2 utom just det stället...
vart börjar det hacka
men allt annat funkar ju...då tar säkert inte Xboxen emot halo 2....konstigt va...
jag sa ju att Xboxen inte tar emot halo 2 då!! + skriv ej 2 gånger du kan få 1 varning!!
ja det kan ju vara det också... men det e mysko om allt annat på halo2 funkar tycker jag...jag sa ju att Xboxen inte tar emot halo 2 då!! + skriv ej 2 gånger du kan få 1 varning!!
yupp...klart det är ett mysko vad ska det annars vara :P
Sånt här är jädrigt störigt, jag vet. Lämna in Xbox samt Halo 2 hos försäljaren och klaga.
lämna in xboxen där du köpte den så kanske dom lagar den
Dom ska fixa den, tjata till dom gör det..
om inte garantin har gått ut vill säga
lämna Xboxen så dom fixar den som Adema sa
mmm...väldigt jag hatar det... ja jag tänkte göra det... få se om det hjälper.Sånt här är jädrigt störigt, jag vet. Lämna in Xbox samt Halo 2 hos försäljaren och klaga.
ja hade tänkt på det...lämna in xboxen där du köpte den så kanske dom lagar den
hur länge vara en garanti då???om inte garantin har gått ut vill säga