Vad e det roligaste som har hänt er i spelet/spelen?? :D :lol:
För mig har det inte hänt nåt :(
Vad e det roligaste som har hänt er i spelet/spelen?? :D :lol:
För mig har det inte hänt nåt :(
här snackar man hjälp inte fråga frågor om vad man tycker vad som är bäst...detta kan du få en varning för!
det får man väll visst??? :angry: :angry: :angry:här snackar man hjälp inte fråga frågor om vad man tycker vad som är bäst...detta kan du få en varning för!
Jag tycker Halo 2 e bättre!
Håller med Filiandor :)
De roliaste som hänt mej e att en grunt hoppade på en gost på näst sista alien banan och körde över fem stycken fiender och sen crashade i en sten och flög och landade på min ghost och ÖVERLEVDE.
Det var när det hade hänt nåt med spelet så jag kunde döda Elite Leader med ett Beam Rifle skott :lol:
På Multiplayer körde jag upp på en bergsvägg :lol:
Haha f*n va grymt! :lol:På Multiplayer körde jag upp på en bergsvägg :lol:
Lätt grymmt :)
Lätt grymt :)
cooolt
Det kan man göra på en bana <_<
Det roligaste för mig var nog när TeamGrunt kom körandes med Ghosts :P
4st. Ghost med grunts i.
Jag körde mot ett stup med en ghost och kunde inte veja undan när en fiende tog över den och körde ner själv, så jag klarade mig! :P
När jag körde LIVE, jag skulle kasta svärdet så kom en gubbe framför mig så såg det ut som han dog av det men i själva verket var det en sniper som sköt han :)
Ok det här var inte roligt för mig men När jag körde mot två killar så vad dom mot mig 50-0 och jag skämdes bara igäl
Halo 2 för där kan man se benen..:D
↗ till inläggetHaHa f*n vad roligt!Jag körde mot ett stup med en ghost och kunde inte veja undan när en fiende tog över den och körde ner själv, så jag klarade mig! :P
↗ till inläggetHalo 2 för där kan man se benen..:D
det hör inte till ämnet direkt.
När jag körde SP så sköt min kompis mig med rocket när jag var i en banshee och den sprängdes! Jag övelevde och fosate att köra i bansheen. :blink: Det verkade att det var någon fel i spelet eller en bug!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in