💬
Logga in
Fuska.se

Ot Trådar Varför Inte?

11 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Varför får man inte skapa OT trådar?

Jag är medlem på Superplay där får det skapas OT trådar , det här är ju också ett spel forum, ett väldigt bra, men varför inga OT trådar??

Moderators kanske är rädd för att det ska bli för många OT trådar??

Nivå 8 · Veteranfuskare

Off Topic-diskussioner görs i Allmänt. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/kaffe.gif

Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

# 21, han menar nog Officiella trådar...

Svaret enligt mig är att: Vem orkar sitta och bläddra igenom 100 sidor i en tråd om 1 enda spel ? Det är bättre med sub forum.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

Officiella trådar!

NesseN: jag skulle göra det och säkert fler (om man är intresserad och vill ha information)

Senast ändrad:

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Jag tycker officiella trådar är det bästa som finns!!!

en tråd per spel, så ska det vara!

det är jobbigare att svara på 10 olika trådar, istället kan man svara på samma fråga i ett inlägg, man slipper spam då!

Nivå 11 · Veteranfuskare

Officiela trådar är roliga att ha men jag tror det blir mycket spamm om allt ska diskuteras på samma ställe. Då blir det nämligen flera diskutioner i samma tråd. ;)

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Och nästan alltid så hamnar diskussionen i sådanna trådar utanför ämnet för tråden..

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #8

Jaha , men lås trådarna som spårar ut då, och tillåt de som funkar ok!??

En tråd ska bara ha ett samtalsäne. Om två grupper diskutear oberoende av varandra, förvisso relaterat till ämnet, men inte om samma sak, då blir det kaos. Offecielatrådar är som gjorda för sådana situationer.

13 Jan 2005

Jaha , men lås trådarna som spårar ut då, och tillåt de som funkar ok!??

eller hur tillåt fungerande officiella trådar! och lås de som spårar ut, snälla gör det admin, testa...
Nivå 10 · Veteranfuskare Bambi

Vad händer sen då med det spelets tråd? Görs det en ny som också spårar ur ? Eller får man köra hur många som helst om ett spel igen ? :P

5 urspårade typ, sen tas funktionen bort eller nåt

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in