💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Wind Waker

8 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej hej...jag har egentligen inget gamecube, utan ps2, men mina kompisar har fasnat på zelda the wind waker (nåt sånt). de är inte meddlemmar här men jag tänkte va lite sjysst o fråga åt dom. Iallafall så har dom fasnat på en ö där dom har räddat en drake, och nu kommer dom inte där ifrån. dom måste vända vinden åt söder. ska man stå på nån speciell plats och vilka toner är det (upp, ner, höger, vänster)

mvh björn

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Om han har klarat allt på ön så ska han vända vinden mot söder, sedan är det bara att klättra i båten! ;) :lol:

Nivå 0 · Nykomling

gå till vind shrine stå framför den stenen som inte är sönder och ta sedan fram wind waker sen lär du dig första sången (upp, höger, vänster) sen kan du vända vinden med den sången.

Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

hej hej...jag har egentligen inget gamecube, utan ps2, men mina kompisar har fasnat på zelda the wind waker (nåt sånt). de är inte meddlemmar här men jag tänkte va lite sjysst o fråga åt dom. Iallafall så har dom fasnat på en ö där dom har räddat en drake, och nu kommer dom inte där ifrån. dom måste vända vinden åt söder. ska man stå på nån speciell plats och vilka toner är det (upp, ner, höger, vänster)

mvh björn

man kan stå varsom helst när man spelar den...
Nivå 0 · Nykomling

har dom klarat bossen på ön?

Nivå 0 · Nykomling

man kan stå varsom helst när man spelar den...

Ja man kan spela den var som helst men man lär sej den först i Wind Shrine grejen som HAB sa.. :gitarr:

Senast ändrad:

19 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Du Tulgahr spelar du Tibia eller? Ops förlåt så myket. Kom i från ämnet förlåt så myket.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Gun Guy du kan snacka med Tûlgahr genom att Pm:a istället då :)

21 Jan 2005
Nivå 0 · Nykomling

Har du sången är det bara att köra

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in