Jellyfish Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 (Oden @ 19/01-2005 18:19:00) NSF - Ubertöntiga smånassar. Moderaterna - Rika svin, som inte bryr sej om någon annan. j*vla kapitalistsvin. KD - Snälla blanda inte in religion i politiken. KD är konservativa idioter Folkpartiet - Ge Lars en halstablett för h*lvete. Mest patetiska partiet jag vet. Centern - Har spelat ut sin roll för länge sedan, då de skrotade bönderna. Försök inte mixa kanterna, snälla! Miljö - j*vla kappvändare, tar vilken sida som helst som förespråkar miljön. De kan dra. Sossarna - Persson är en fet gris, som har börjat springa ärenden åt borgarsvinen. Ut med honom. Vänstern - Ohly är ju iofs bra, men han borde säga mer vad han tycker. Sjung upp till kamp oftare, Ohly! KPML® - Ett riktigt parti. De får min röst the year i turn 18. :meddum: Blir så arg när man hör sånt här, att folk kan tro på kommunismen. Ohly är ett j*vla kommunist svin, borde finnas hårdare regler mot kommunism. Moderaterna är det parti som jag kommer att lägga min röst på. Eller kanske NSF om de får mer röster, har bra invandrar politik. FP har tyvär blivit så mycket vänster på senare tiden, synd. Bra invandrar politik? Dom är ju för f*n rassar! Rassar ska battas med baseballs-trä.Jag går omkring här med min älskade Che-tröja och mitt Che-armband. Rasisterna behöver en motpol. Varför skulle det vara hårdare lagar mot kommunismen? Det är ju inte en ideologi byggd på HAT som vissa andra. Den är byggd på kamratskap och solidaritet. Och att klassamhället ska utplånas. Boiuthh: Två stater/länder i Indien styrs nu kommunistiskt, och det fungerar utmärkt. Och nej, Sovjet var inte kommunism. (Halvkommunistiskt under Lenins tid dock.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Bara en fråga, har kommunist någonsin lett till något annat än lidande och fattigdom? Kommunism borde förbjudas i Sverige, det är det enda rätta. Om man är så fattig så att man måste stjäla från de som är rikare borde man flytta till något annat land, i Sverige vill vi inte ha sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Kommunism var i början såna som t,ex i första hand hellre ger löner till fattiga än rika. Men tack vare sovjet unionen har namnet kommunism försvartats. Så när Ohly säger att han är kommunist så menar han en sån som kämpar för fattiga, inte en sovjetisk kommunist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Bara en fråga, har kommunist någonsin lett till något annat än lidande och fattigdom? Kommunism borde förbjudas i Sverige, det är det enda rätta. Om man är så fattig så att man måste stjäla från de som är rikare borde man flytta till något annat land, i Sverige vill vi inte ha sådana. Som sagt, men det läste du väl inte. Två stater i Indien styrs kommunistiskt, och det funkar fint.Har kapitalism någonsin lett till nåt annat än förtryck? Vi ska inte själa från de som är rika, vi ska utplåna klassamhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 Jelly: Vilka länder? och jag menar liksom så att alla är precis lika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag kommer inte ihåg vad länderna heter, ska ta reda på det. Igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (Jellyfish @ 21/01-2005 14:38:51) Bara en fråga, har kommunist någonsin lett till något annat än lidande och fattigdom? Kommunism borde förbjudas i Sverige, det är det enda rätta. Om man är så fattig så att man måste stjäla från de som är rikare borde man flytta till något annat land, i Sverige vill vi inte ha sådana. Som sagt, men det läste du väl inte. Två stater i Indien styrs kommunistiskt, och det funkar fint. Har kapitalism någonsin lett till nåt annat än förtryck? Vi ska inte själa från de som är rika, vi ska utplåna klassamhället. två länder i indien <_<indien är ett land Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (0013 @ 23/01-2005 13:56:54) (Jellyfish @ 21/01-2005 14:38:51) Bara en fråga, har kommunist någonsin lett till något annat än lidande och fattigdom? Kommunism borde förbjudas i Sverige, det är det enda rätta. Om man är så fattig så att man måste stjäla från de som är rikare borde man flytta till något annat land, i Sverige vill vi inte ha sådana. Som sagt, men det läste du väl inte. Två stater i Indien styrs kommunistiskt, och det funkar fint. Har kapitalism någonsin lett till nåt annat än förtryck? Vi ska inte själa från de som är rika, vi ska utplåna klassamhället. två länder i indien <_< indien är ett land Lika mycket som USA är ett land, så har Indien stater. Stater och länder är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Jag har faktiskt inte en j*vla aning är inte så insatt i politiken men själv så tycker jag att Kommunismen låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 Cir3: Köp o läs gärna Marx Kommunistiska manifest, om du vill lära dej ännu mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 Jag är inte heller så insatt i politik, inte av sånt här i alla fall. Om dom svenska partierna alltså. Förknippas inte Kommunism med något negativt för det mesta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 26 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2005 För det mesta, ja. Det brukar förknippas med förtryck, Sovjet, och Stalin. Detta är absoulut inget som Marx o Engels, grundarna, förespråkade. Och det riktiga kommunisterna avsade sej för länge sedan vad Stalin sysslade. Han var INTE kommunist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.