Hoppa till innehåll

Partierna


sboy2
 Dela

Rekommendera inlägg

NSF - Ubertöntiga smånassar.

 

Moderaterna - Rika svin, som inte bryr sej om någon annan. j*vla kapitalistsvin.

 

KD - Snälla blanda inte in religion i politiken. KD är konservativa idioter

 

Folkpartiet - Ge Lars en halstablett för h*lvete. Mest patetiska partiet jag vet.

 

Centern - Har spelat ut sin roll för länge sedan, då de skrotade bönderna. Försök inte mixa kanterna, snälla!

 

Miljö - j*vla kappvändare, tar vilken sida som helst som förespråkar miljön. De kan dra.

 

Sossarna - Persson är en fet gris, som har börjat springa ärenden åt borgarsvinen. Ut med honom.

 

Vänstern - Ohly är ju iofs bra, men han borde säga mer vad han tycker. Sjung upp till kamp oftare, Ohly!

 

KPML® - Ett riktigt parti. De får min röst the year i turn 18.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 213
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

NSF - Ubertöntiga smånassar.

 

Moderaterna - Rika svin, som inte bryr sej om någon annan. j*vla kapitalistsvin.

 

KD - Snälla blanda inte in religion i politiken. KD är konservativa idioter

 

Folkpartiet - Ge Lars en halstablett för h*lvete. Mest patetiska partiet jag vet.

 

Centern - Har spelat ut sin roll för länge sedan, då de skrotade bönderna. Försök inte mixa kanterna, snälla!

 

Miljö - j*vla kappvändare, tar vilken sida som helst som förespråkar miljön. De kan dra.

 

Sossarna - Persson är en fet gris, som har börjat springa ärenden åt borgarsvinen. Ut med honom.

 

Vänstern - Ohly är ju iofs bra, men han borde säga mer vad han tycker. Sjung upp till kamp oftare, Ohly!

 

KPML® - Ett riktigt parti. De får min röst the year i turn 18.

hmm värkar som vi har liknande åsikter om vissa saker (förförsta gången)

 

Persson är faktiskt en j*vla gris

 

Miljöpartiet är lite kappvändare

där tog likheterna slut.....

 

moderaterna är ju enligt mej det bäste pariet och sen kommer FP, men varför skulle Lasse behöva en halstablett......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(Guggo @ 15/01-2005 18:28:11)

NSF - Ubertöntiga smånassar.

 

Moderaterna - Rika svin, som inte bryr sej om någon annan. j*vla kapitalistsvin.

 

KD - Snälla blanda inte in religion i politiken. KD är konservativa idioter

 

Folkpartiet - Ge Lars en halstablett för h*lvete. Mest patetiska partiet jag vet.

 

Centern - Har spelat ut sin roll för länge sedan, då de skrotade bönderna. Försök inte mixa kanterna, snälla!

 

Miljö - j*vla kappvändare, tar vilken sida som helst som förespråkar miljön. De kan dra.

 

Sossarna - Persson är en fet gris, som har börjat springa ärenden åt borgarsvinen. Ut med honom.

 

Vänstern - Ohly är ju iofs bra, men han borde säga mer vad han tycker. Sjung upp till kamp oftare, Ohly!

 

KPML® - Ett riktigt parti. De får min röst the year i turn 18.

hmm värkar som vi har liknande åsikter om vissa saker (förförsta gången)

 

Persson är faktiskt en j*vla gris

 

Miljöpartiet är lite kappvändare

där tog likheterna slut.....

 

moderaterna är ju enligt mej det bäste pariet och sen kommer FP, men varför skulle Lasse behöva en halstablett......

Har du inte hört hur han pratar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Perisoreus

Miljöpartiet el. Junilistan.

Miljöpartiet vill träda ut ur EU. Sverige har ingen nytta av EU. Vi betalar mycket mer än vi får tillbaka (svenska skattepengar används till att försörja människorna i fattigare EU-länder) och nu när vi inte har några införselkvoter så måste Sverige snart sänka alkoholskatten så att man praktiskt taget kan gå och hämta alkoholen gratis på Systembolaget. Istället för att gå ur så borde man åtminstone minska EU:s makt så att den endast är ett rådgivande organ.

Moderaterna vill privatisera allt så att Sverige blir som USA och i USA finns det jättemånga människor som måste arbeta nästan dygnet runt för att klara sig och anställningskyddet är obefintligt. Det finns nästan inga fackföreningar heller.

Apropå skatterna, det är alldeles rätt om människor med större inkomster betalar mer skatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänster partiet. Dom kämpar mer för dom svaga. Och är mer feministiska. Det där moderaterna säger om att sänka skatten är sk*tsnack!(ledsen att behöva säga det). Vi behöver skatter! Det ger ju löner åt folk, fixar det med miljön, och går till sjukhus och brandstationer. Om några snåljåpar inte vill betala 33% (eller vad det är) av sin ekonomi till skatt som hjälper dom och andra, så kan dom lämna landet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

NSF - Ubertöntiga smånassar.

 

Moderaterna - Rika svin, som inte bryr sej om någon annan. j*vla kapitalistsvin.

 

KD - Snälla blanda inte in religion i politiken. KD är konservativa idioter

 

Folkpartiet - Ge Lars en halstablett för h*lvete. Mest patetiska partiet jag vet.

 

Centern - Har spelat ut sin roll för länge sedan, då de skrotade bönderna. Försök inte mixa kanterna, snälla!

 

Miljö - j*vla kappvändare, tar vilken sida som helst som förespråkar miljön. De kan dra.

 

Sossarna - Persson är en fet gris, som har börjat springa ärenden åt borgarsvinen. Ut med honom.

 

Vänstern - Ohly är ju iofs bra, men han borde säga mer vad han tycker. Sjung upp till kamp oftare, Ohly!

 

KPML® - Ett riktigt parti. De får min röst the year i turn 18.

:meddum:

 

Blir så arg när man hör sånt här, att folk kan tro på kommunismen.

Ohly är ett j*vla kommunist svin, borde finnas hårdare regler mot kommunism.

Moderaterna är det parti som jag kommer att lägga min röst på. Eller kanske NSF om de får mer röster, har bra invandrar politik. FP har tyvär blivit så mycket vänster på senare tiden, synd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...