Jag tycker att Rey mysterio är bäst!
Wrestlíng
Jag älskar smackdown! Rey äger allt!!!!!!!!!! Jag har sett han bakom masken... Hur f*n kan han va så snabb?
↗ till inläggetHar du?Jag älskar smackdown! Rey äger allt!!!!!!!!!! Jag har sett han bakom masken... Hur f*n kan han va så snabb?
Jag har alltid undrat hur han ser utt
Undertaker så klart.... hur länge har han hållt på, 10 år?
Nej mkt mer..
↗ till inläggetJag älskar smackdown! Rey äger allt!!!!!!!!!! Jag har sett han bakom masken... Hur f*n kan han va så snabb?
Sök på google han ser as ung ut!
Jag har sett Randy Orton komma ur ur duschen, så...
http://www.atributetowrestlers.com/rey-mysterio-picture18.jpg det är mysterio..
Nu vet jag hur hjan ser utt :)
↗ till inläggetDet händer ju kanksa ofta att dom skadar sig, men som jokinen sa att dom gör av misstag.
Men gör dom upp vem som vinner?
Rey mysterio äger
619 äger allt
Ja, de gör upp vem som vinner. Kanske inte alla ligor, men de största som går i PayPerView och dylikt är alltid uppgjorda långt i förväg. Tittar du noga ser du hur uppenbart det är. Wrestling går ju bara ut på att ge publiken en bra show.
↗ till inläggetWrestling är ju mest till för detDet händer ju kanksa ofta att dom skadar sig, men som jokinen sa att dom gör av misstag.
Men gör dom upp vem som vinner?
Rey mysterio äger
619 äger allt
Har nåt sett underverket eller vad han heter?
Han spöjade nån small typ
The Masterpiece Chris Masters mötte en några års veteran vid namn Steven Richards :)
↗ till inläggetSteven rikards ser svag utThe Masterpiece Chris Masters mötte en några års veteran vid namn Steven Richards :)
Finns det nån Rey Mysterio liknade kille?
↗ till inläggetThe Huricane är lite lik Ray Mysterio...men han sugerThe Masterpiece Chris Masters mötte en några års veteran vid namn Steven Richards :)
Bäst:
1. JBL
2.Hulk Hogan (legend och hall of fame medlem)
3.Shawn Michaels
4.Batista/Ric flair Wooo!
Suger:
1.Kurt Angle
2.Big Show
3.Carlito
4.Chavo Guerreo
Annars så är wrestling grymt men för mycket fejk i verkligheten efter två hårda smäll i ansikten man blöder men dom står fortfarande uppe och inget blod.:mellow:
Dom vissar det typ aldrig nu
är det nån säsong som är slut eller vad?
Det är ZTV jag ser på
Usch! Hur kul är de och se på några överbiffiga killar som brottas till ett "manus"? :/
Jette kul ! :gitarr:
↗ till inläggetBatista/John cena = bästJette kul ! :gitarr:
Det äger ju Wrestling alltså
Min personliga lista på vilka jag tycker är sämt och bäst.
Bäst:
Hulk Hogan
Kurt Angle
Shawn Michaels (HBK)
The Rock
Andre The Giant
Ric Flair
Triple H
Kevin Nash (Diesel)
Scott Hall (Razor Ramon)
Edge
Stone Cold Steve Austin
Sämst
JBL
Khosrow Daivari
Muhammad Hassan
Rey Mysterio
Eddie Guerrero
Batista
Carlito
Randy Orton
Brock Lesnar
Och till er som undrar hur wrestlarna blöder, Oftast så blade'ar de upp sig, alltså de skär upp sig med en liten kniv.
wrestling suger åsne ***** till och med någon som var blind skulle se att dom fejkar. Hur skulle man kunna överleva att bli dunkad i en "&¤"% stål trappa?