Hoppa till innehåll

Mobbad


Mater
 Dela

Rekommendera inlägg

Asså mobbing är när det är typ 3-4 personer emot en har ingen fattat det man kan inte bara säga att man blir mobbad för att nån säger idiot cp hela tiden.Jaaaa våld ska man använda ilska så ska dem få lära sig att man inte ska jiddra så mycket man ska knäa hon/han och skalla ta tag i halsen putta mot väggen boxa i magen så hårt som möjligt så dem inte jiddrar längre :rambo:

 

Jag blir inte mobbad ibland bryr jag mig inte om nån säger kanske 2 gånger cp men om man säger 3-4 gånger tappar jag humöret så har jag stigit över gränsen så får jag utbrott men det är våra j*vla lärare som hela tiden stoppar i bråket och säger att ni måste säga till en lärare faaan våra lärare kan inte göra nåt !

Redigerat av 0012
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 244
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

en sak är ganska kontig en av mina bästa kompisar när han skjuter en boll på en då blir den sur på han men om jag gör samma sak reagerar dom knapt konstigt :wacko:

Samma här jag råkade skjuta min kompis med bollen i arshlet jag råkade inte med flit så sa han en massa fula saker som jag inte vill säga här !Men jag tog honom mot trädet och sprang emot honom så flög han och han var feg att ta en planka men sen så blockerade jag den så alla mina kompisar sprang med mig mot honom muhahahahahaha !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I femman blev jag nästan nerslagen av 7-10 killar i min klass och när jag flyde där ifrån kom nästa grupp killar och va på mej...

och de bara därför att jag var den starkaste tjejen i klassen som kunde slå till baka riktigt ordentligt...

man ska inte ta till våld...

jag blir mobbad nu oxå men nu tar dom inte till med fysiskt...

men sen kommer dom som mobbar och frågar varför jag mår så dåligt och varför jag är ensam hela tiden... de gör inte änns mina vänner!

jag vet inte om man kan kalla de mobbing... men de händer nästan varje dag....

 

men jag blir inte mobbad för att jag ser annorlunda ut... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

azzå... om man är mobbad kan man ju inte kalla de men har ett liv... de är mer som ett h*lvete på jorden!

azzå, om mobbarna hade något annat än en ärta på andra sidan de 2 dm tjocka pannbenet skulle dom väll fatta att ord svider!

nån som håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...