💬
Logga in
Fuska.se

Zelda Ocari...

17 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

jag undrar vart alla guld-spindlar finns.jag har alla medaljer!

Nivå 6 · Fuskare

ja har hittat 96 st de är jätte svårt att hitta alla

Nivå 10 · Veteranfuskare

skriv i zelda forumet

Nivå 5 · Fuskare

Kolla i fusk arkivet här på Fuska.se Jag vet inte vad ni kallar det för.

Senast ändrad:

25 Jan 2005
Nivå 3 · Lärling

eeh. det såt väl inte hur man får alla gold skulltulas eller? :huh:

jadu bra fråga ebjoest1 jag skulle också bra gärna vilja veta det :huh: :visslar:

Nivå 3 · Lärling

jooo. men om man missar i ett tempel så kan man väl hämta den sen va? :o *le* :rolleyes: :visslar:

13 Feb 2005
Nivå 1 · Novis

Jag har hittat alla men kommer inte ihåg var dom ligger...

14 Feb 2005
Nivå 6 · Fuskare

Fuska dom till dig :P

15 Feb 2005
Nivå 6 · Fuskare

trollungen:ehh.... det ÄR i zelda forumet

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Kolla i fusk arkivet här på Fuska.se Jag vet inte vad ni kallar det för.

Det finns redan en. :P
16 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Japp... Den är superb!

22 Feb 2005
Nivå 0 · Nykomling

om du vil ha alla spindlar på ett å sama stele så gå till prinssesans slåt å smyg för bi alla vakterna där ute å åk med vatten strömen där när man smyger för bi dåm två sista vakterna vid traperna där breve dom låderna man ska flyta å veka han killen där fins ett dräd sjung song of storm under trädet så kommer det ett håll gå in i hålet å kola åt vänster spreng vägen där fins en vanlig spindel å en guld spindel ta fram bomerangen å se till att du står nära kanten där man ska gå up ur hålan kasta bomerangen å snapt hopa bak så at inte hella texten kommer om den jör det seva inte starda bara om deta ska man gör när man e liten man kan jöra det masa gånger se till att inte hela texten kommer!

23 Feb 2005
Nivå 10 · Veteranfuskare

Eh...? Kan du göra det lite tydligare? Med punkt, ny rad och stor bokstav i början va en mening???

Nivå 0 · Nykomling

klockan va! 11 när jag skrev

Nivå 10 · Veteranfuskare

Hehe... Oj då... Såg inte det... Men kan du "renskriva" texten nu??

13 Jul 2005
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

kolla det står på en sån fusk grej! :)
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Nivå 6 · Fuskare

Jag kan skriva det. !!!Du måste vara liten!!!

Innanför stängslet utanför slottet finns ett träd (nära där man hitta Talon första gången) ställ dig nästan i hörnet av stängslet och spel Song of Storms. Ett hål öppnas då i marken, gå ner i det.

Man kommer då in i ett rum med 3 stenväggar (dem man måste såränga upp).

Spräng upp alla 3. I en av dem hittar du en Golden Skulltula. Döda den !!!OBS!!! Ta den inte ännu. Gå till ljuset i mitten (inte in i det). Ställ dig med ryggen mot ljuset (väldigt nära) och var riktad mot Skulltulan. Z-Targeta den och ta fram Bomerangen. Kasta Bomerangen (nu måste man vara snabb) och precis innan den kommer tillbaka till dig (med skulltulan) gör en bakåtvolt in i ljuset. Om du har gjort rätt så hinner du precis se textrutan komma fram och sen blir allt vitt och du ser Link hoppa upp genom hålet. Gå sen ner i hålet igen och där är en ny Skulltula. Upprepa detta så kan du få hur många skulltulas som helst.

!!!Jag rekommenderar att spara efter varje Skulltula du tagit. Ifall du gör fel och Skulltulan försvinner så kan du bara Loada!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in