vilket wrestling spel ska jag köpa??
Wrestling
Fiel the pain såklart
akta dig bara för att köpa WWE vs RAW :lol: :D
Jag har både here comes the pain och smackdown vs RAW och jag tycker S VS R är bäst..
Kan man skapa egna Wrestlare på WWE vs RAW?Jag har både here comes the pain och smackdown vs RAW och jag tycker S VS R är bäst..
varför akta sig?akta dig bara för att köpa WWE vs RAW :lol: :D
Man kan få mardrömmar blanannat och så kan man få Wrestling på Hjärnan. Man kan te.x slå ner alla i hela stan. Jag tycket Shut our mouth är bra!!!! :cool:(Zonix @ 18/01-2005 08:50:50)akta dig bara för att köpa WWE vs RAW :lol: :D
varför akta sig?
lol till det om mardrömmar
Det finns ett bra till Nintendo 64
Men jag minns inte vad de heter. På de kan man vara Jätte många gubbar
jag tror det(Tutankoopa @ 17/01-2005 21:30:04)Jag har både here comes the pain och smackdown vs RAW och jag tycker S VS R är bäst..
Kan man skapa egna Wrestlare på WWE vs RAW?
japp man kan göra egna gubbar
↗ till inläggetBevis tack om jag ska tro dig!! :angry:japp man kan göra egna gubbar
↗ till inläggetLäs på någon sida eller i en PS2 tidningjapp man kan göra egna gubbar
jag tror som sweet att man kan göra en egen gubbe från början
↗ till inläggetDe va kebab nisse som sa de :lol:jag tror som sweet att man kan göra en egen gubbe från början
Man kan göra det och öppna legendavslutningsmanövrar..
Som en härlig Spear eller Stunner till exempel..
Just bring it är bra, haha domaren gjorde några grepp på mej några gånger, jag slog han lite på käften,
de finns till PS one o nintendo 64 WWF Attitude!
Om Jag skulle köpa ett wrestling spel så skulle de ju GARANTERAT BLI Rumble Roses!
Det kallar jag grejjer det :D Eller vad tycker ni?
skafa smackdown vs raw det är bäst.. man kan gjöra egna gubbar och egna lag och körasäsong med gubbarna man gjort :cool: :student: B) :D